تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804880753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناامن شدن پناهگاه داعشی ها/ بازپس گیری سد مقدادیه/ ۸۹ حمله هوایی به داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ناامن شدن پناهگاه داعشی ها/ بازپس گیری سد مقدادیه/ ۸۹ حمله هوایی به داعش


ارتش عراق و داوطلبان مردمی با حمله به مناطق مختلف راهبردی در استان های دیاله و الانبار و شمال بابل کنترل این مناطق را بدست گرفتند و ضربات سهمگینی به ترووریست های داعش وارد کردند. ارتش عراق اعلام کرد این عملیات تا پاکسازی کامل منطقه ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش عراق و داوطلبان مردمی با حمله به منطقه «حوض حمرین» در شصت کیلومتری مرکز استان دیاله، این منطقه راهبردی را از وجود  تروریست های داعش پاکسازی کردند.   حوض حمرین، شامل تعدادی کوه، تپه و دره است که تروریست های داعش، آن را به یکی از ناامن ترین مناطق دیاله و پناهگاهی برای خود بدل کرده بودند. با آزادی حوض حمرین، مسیر حرکت تروریست ها به سوی شهرهای سعدیه، جلولا و همچنین حرکت به سوی استان صلاح الدین قطع شد. در این عملیات، همچنین بیش از 20 روستا از وجود تروریست های داعش پاکسازی شد.
پاکسازی دیاله از داعش

به گزارش شبکه العالم، «عبدالامیر الزیدی»، از فرماندهان عملیات دیاله، گفت: نیروهای عراقی با کمک مردم، 24 روستا را در مناطق الصدور، المقدادیه و حمرین از داعش پاکسازی و تلفات و خسارت های سنگینی به این گروه تروریستی وارد کردند.
الزیدی تاکید کرد: عملیات تا پاکسازی کامل دیاله از گروه های وابسته به داعش ادامه خواهد یافت.
استان دیاله، از استان های مهم عراق است که تروریست ها آن را مسیر کمک های لجستیکی خود به تروریست های مستقر در سه استان الانبار، صلاح الدین و موصل بدل کرده بودند. با کنترل نظامیان عراقی بر بخش بزرگی از این استان، شاهرگ اقتصادی بغداد به کرکوک، باز و شهرهای «طوزخرماتو» و «سلیمان بیگ» در استان صلاح الدین نیز تامین امنیت شد.
منبعی در فرماندهی استان الانبار در غرب عراق نیز اعلام کرد: نیروهای ارتش با پشتیبانی نیروی هوایی و عشایر عملیات گسترده ای را برای پاکسازی چند منطقه در وسط شهر الرمادی، مرکز استان الانبار و مناطق«الجزیره، البوعیثه، الحامضیه و البوعید» آغاز کرده است. نظامیان عراقی همچنین سد الصدور، یکی از سدهای مهم دیاله، را آزاد کردند.
دیاله از داعش پاکسازی شد

 شبکه اسکای‌ نیوز عربی گزارش داد: ارتش عراق با حمایت نیروهای داوطلب مردمی پس از درگیری‌ با اعضای داعش که چند روز به طول انجامید و ده‌ها کشته برجای گذاشت؛ سد مقدادیه در استان دیاله را تحت کنترل خود درآورد. داعشی ها به مدت سه هفته این سد را تصرف و آب را بر شهرهای سنی نشین دیاله که با حضور داعشی ها مخالف بودند، بسته بودند.  
دانلود
همزمان استانداری دیاله عراق، درباره احتمال استفاده داعش از گازهای سمی کلردار علیه مردم هشدار داد.

«صادق الحسینی»، رئیس کمیته امنیتی شورای استان دیاله، در مصاحبه با روزنامه «الصباح» عراق گفت: همه اطلاعات نشان می دهد گروه تروریستی داعش، موشک های حاوی گاز سمی کلر در دست دارد.

الحسینی تصریح کرد: داعش پیش تر تلاش کرد از گاز سمی کلر در روستاهای شهر المقدادیه استفاده کند، اما توطئه اش با ابتکار نیروهای امنیتی، خنثی شد. با این حال، ممکن است از این موشک ها در المقدادیه، تل عباس و نزدیک سد الصدور استفاده کند، چون ساکنان این مناطق، همچنان در برابر داعش ایستاده اند و مقاومت می کنند. نیروهای استان دیاله چند روز پیش، 7 موشک آمادۀ شلیک را که حاوی گازهای سمی بود، در روستاهای شمالی شهر المقدادیه کشف و خنثی کردند.

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی عراق با همکاری داوطلبان مردمی، عملیات نظامی را در منطقه الحجیر واقع در ناحیه جرف الصخر در شمال بابل آغاز کردند که طی آن، توانستند 10 تروریست داعش را به هلاکت برسانند و یک انبار سلاح آنها را هم منهدم کنند.

یک منبع امنیتی در این زمینه گفت: نیروهای امنیتی همچنان به عملیات نظامی خود در مناطق «جرف الصخر» تا پاکسازی کامل آنها از وجود تروریست های  داعش ادامه می دهند.
وزارت دفاع عراق هم اعلام کرد: جنگنده های عراقی، در 24 ساعت گذشته، 89 بار مواضع داعش را بمباران کرده اند.
 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن