تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حواشي ديدار کبدي بانوان ايران و ژاپن


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حواشي ديدار کبدي بانوان ايران و ژاپن
دبيرکل کميته ملي المپيک در سالن مسابقات کبدي حضور پيدا کرد.

تیم ملی کبدی بانوان کشورمان در نخستین دیدارش با نتیجه 34 بر 23 از سد ژاپن گذشت این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

به نقل از فارس، سالن مسابقات کبدی در دهکده دانشگاهی اینچئون واقع شده که در بازی‌های داخل سالن به مسابقات فوتسال آقایان و بانوان اختصاص داشت.

* شهنازی، حسنی خو و مقصودلو در سالن مسابقات کبدی حضور دارند.

* در این دهکده دانشگاهی، دانشگاه‌های معتبری همچون نیویورک و کلمبیا نمایندگی دارند.

* هر تیم شامل 12 بازیکن (7 نفر بازیکن اصلی و 5 نفر بازیکن ذخیره) است.

* تعویض در بازی در مواقع تایم اوت پزشکی و تایم مربی مجاز است و محدودیت تعویض وجود ندارد.

* وقت بازی 2 وقت 20 دقیقه ای است و در صورت تساوی دو تیم در پایان وقت قانونی پنج حمله از سوی دو تیم و اگر باز هم مساوی شدند حمله یک به یک پیگیری می شود، تا تیم برنده مشخص است.

* وقت استراحت بین دو نیمه، 5 دقیقه است.

* مهاجمان دوتیم در حالی که به طور مرتب کلمه «کبدی کبدی» را تکرار می کنند با انجام حرکات حمله و دفاع و جابه جایی سعی می کنند با لمس یا گرفتن یار تیم مقابل بتوانند به بالاترین امتیاز دست یابند. تعویض در این بازی محدودیت ندارد. در صورت تساوی دو تیم در وقت قانونی، پنج حمله از سوی دو تیم انجام می شود و اگر باز هم مساوی شدند، حمله یک به یک پیگیری می شود.

* در طول بازی باید کلمه کبدی با صدای بلند و واضح از سوی بازیکن مهاجم تکرار شود. به طوری که قطع کردن کلمه (کبدی کبدی) یا نفس گیری در بازی به معنی قطع کردن محسوب می شود و مهاجم باید تا زمان برگشت به زمین خود آن را بگوید. نحوه کسب امتیاز هم بدین صورت است که اگر مهاجم با حریف یا حریف با مهاجم تماس پیدا کند و مهاجم به زمین خود برگردد، امتیاز کسب می شود، اما اگر حریفان مهاجم را نگه دارند و در زمین خود متوقف کنند و اجازه رسیدن مهاجم به زمین خودش را ندهند مهاجم یک امتیاز از دست می دهد. بازی کبدی دارای خطوطی در زمین و قوانینی خاص است که در طول بازی باید رعایت شود. تیم ها به نوبت مهاجم را در طول خط مانع نیمه زمین ارسال نموده و تیمی که بیشترین امتیاز را در پایان بازی به دست آورده باشد برنده اعلام می‌شود.


اينچئون 2014بازي هاي آسياييکبدي


1393/07/06 07:05  تعداد بازدید: 1,755





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن