تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویر متفاوت رئیس جمهور تونس در آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



تصویر متفاوت رئیس جمهور تونس در آمریکا
این تصویر باعث شگفتی کاربران اینترنتی شد که وی را مردی محترم و ساده زیست توصیف نمودند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، انتشار تصویر "منصف المرزوقی" رییس جمهور تونس در رستورانی ساده و ارزان در مقر سازمان ملل متحد، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.   رستوران مزبور فست فود را با قیمت مناسب و در ظرف های پلاستیکی یک بار مصرف به مشتریان ارائه می دهد و تصویر المرزوقی که بر خلاف بسیاری از رؤسای کشورهای عربی، بدون محافظ و به تنهایی در این محل در حال غذا خوردن بود، توجه بسیاری از تونسی ها را جلب کرده است.
به گزارش پایگاه اینترنتی "الرای الیوم" این در حالی است که رؤسای اغلب کشورها به اتفاق همراهانشان به رستوران های فاخر رفته و مبالغی گزاف برای خرید غذاهای اشرافی هزینه می کردند.     این تصویر باعث شگفتی کاربران اینترنتی شد که وی را مردی محترم و ساده زیست توصیف نمودند.
به گزارش العالم، رییس جمهور تونس از بارزترین چهره های معارض رژیم سابق این کشور بود که گفته می شود حقوق وی تنها یک هزار دلار در ماه می باشد، در صورتی که حقوق رییس جمهور قبلی تونس ماهیانه سی هزار دلار بود.    

      103  
 




۰۵/۰۷/۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن