تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805166509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی الگوی فرهنگ ایستادگی را به جهانیان ارائه داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان سردار شادمانی بیان کرد:
انقلاب اسلامی الگوی فرهنگ ایستادگی را به جهانیان ارائه داد
همدان - خبرگزاری مهر: معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی الگوی فرهنگ ایستادگی را به جهانیان ارائه داد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی شادمانی ظهر شنبه در مراسم تجلیل از فرمانده هان سال های دفاع مقدس استان همدان و در برنامه ای با عنوان " قافله خورشید" که در  تالار معلم این شهر برگزار شود، عنوان کرد: اولین ثمره خروش مردم در انقلاب اسلامی استقرار نظام اسلامی بود و خیزش مردم در جنگ تحمیلی باعث ناکام ماندن دشمن شد. وی ادامه داد: دفاع مقدس تجربیات گران سنگی در اختیار مسئولان و مردم قرار داد و هر چه بیشتر باید از این تجربیات بهره گیری داشته باشیم. استراتژی کشور به عمق بخشی تبدیل شده است معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید براینکه باید از این گنجینه عظیم و خروشان بیش از پیش بهره برد، افزود: استمرار قدرت ملی اکنون به بار نشسته است. وی با بیان اینکه خواهان استمرار جنگ بودیم، حتی اگر تا 20 سال دیگر نیز طول می کشید، گفت: جنگ هر چه قدر طولانی می شد باید به دنبال تامین بخش اقتصادی کشور نیز  بودیم و استراتژی جنگ در سالهای دفاع مقدس فرسایشی بود ولی اکنون استراتژی کشور به عمق بخشی تبدیل شده است. شادمانی با بیان اینکه در ساختار نیروهای مسلح تغییرات ایجاد شد و حوزه های خارج از مرز را توسعه دادیم، گفت: نیروی دریایی ارتش که قبل از این در محدوده خلیج فارس محدود بود اکنون تا اقیانوس هند و دریای عمان گسترده شد و مسئولیت حراست از خلیج فارس به عهده نیروی دریایی سپاه قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه دستاوردهای جنگ تحمیلی تا جایی است که اسرائیل در منطقه با کاهش قدرت مواجه شده است، بیان داشت: کشوری که درجنگ شش روزه 50 سال قبل توانست بخشی از کشورهای عربی را تصرف کند، اکنون  از عهده ایران، لبنان، سوریه و حتی گروه حماس نیز بر نمی آید. معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه از هر مبدایی به ایران حمله شود  بلافاصله آن را نابود  می کنیم، گفت: یکی از ضعف های ما در جنگ تحمیلی نبود زیرساخت ها بود.

شادمانی با اشاره به اینکه به نیروهای انسانی بها دادیم و هر اندازه که بتوانیم آن را توسعه می دهیم، اذعان داشت: ایران باید ده ها میلیون بسیجی داشته باشد و باید به خوبی از تجربات جنگ تحمیلی استفاده کرد. تجربه دفاع مقدس ایران را به قدرت برتر نظامی منطقه تبدیل کرد وی ادامه داد: تجربه دفاع مقدس ایران را به به قدرت برتر نظامی منطقه تبدیل کرده و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و رشادت ها هنوز در کشور فروکش نکرده و نیروهای مسلح در اوج قدرت قرار دارند. معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن را از سال 83  در منطقه به عقب زدیم ادامه داد: داعش، زاده آمریکا است و  تنها بهانه سرکوب آنها او را به لشکرکشی وا داشته است. شادمانی گفت: انقلاب اسلامی در سایه دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی را به جهانیان الگو بخشیده است، بیان داشت: آمریکا سرا پا دروغ است و رهبر معظم انقلاب چهره منافقانه آن را به خوبی بر ملا کرد. وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس درس خوبی برای  فعالیت دییلماتیک های ایرانی است ،اظهار داشت: هر وقت در برابر دشمن عقب نشستیم، شکست خوردیم و باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را باور کرد. فرمانده پایگاه شهید نوژه نیز در این مراسم  با اشاره به اینکه  فرماندهان سابق جنگ ،جبهه های سابق را اکنون به افرادی تحویل دادند که حتی بویی از جبهه و جنگ نبرده اند، گفت: میدان خالی کرده ایم و نباید عقب می نشستیم. منصور ونک اذعان داشت: فرماندهان سابق جنگ باید در عرصه  جنگ نرم نیز وارد شوند تا برخی جرات قلم فرسایی در برخی رسانه های معاند را نداشته باشند. وی با اشاره به اینکه برخی خاکریز ها را برای دیگران،خالی کرده ایم اذعان داشت: هنوز نتوانسته ایم دستور العملی برای تکریم رزمندگان جنگ داشته باشیم، عمق استراتژی دفاعی کشور از مرزهای جغرافیایی گذشته و به مرزهای ارزشی رسیده است.  


۱۳۹۳/۷/۵ - ۱۵:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن