تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نیازی به برگزاری همایش نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان شیراز: برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نیازی به برگزاری همایش نیست خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان شیراز در دیدار با جانبازان اعصاب و روان شیراز گفت:خدمت به جانبازان و ایثارگران افتخاری ارزشمند برای مسوولان نظام است یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس است و باید همواره در جامعه گرامی داشته شوند
۱۳۹۳ شنبه ۵ مهر ساعت 14:29



به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی امیری دردیدار با جانبازان اعصاب و روان و قطع نخاعی جنگ تحمیلی علاوه بر بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی، معیشتی و خانوادگی جانبازان سرافراز دفاع مقدس، با پزشكان، پرستاران و مسئولان این مراكز درمانی نیز گفت و گو كرد.
فرماندار شیراز با بیان اینکه خانوادههای شهداء، ایثارگران و جانبازان مایه افتخار و سربلندی نظام و ملت هستند،گفت: سرکشی و رسیدگی به امور یادگاران هشت سال دفاع مقدس یک وظیفه برای همه است.
وی به مسایل و مشکلات جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی اشاره کرد و گفت: با وجود درد و رنج ناشی از مواد شیمیایی این رزمندگان جان برکف همچنان از ارزش ها و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
فرماندار شهرستان شیراز خدمت به جانبازان و ایثارگران و تکریم خانواده های آنان را افتخاری ارزشمند برای مسوولان نظام دانست و افزود: یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس باید همواره در جامعه گرامی داشته شوند.
امیری اظهار داشت: خوشبختانه اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران، امكانات مناسب و متنوعی اعم از دارویی و درمانی، پرداخت وام و تهیه مسكن به جانبازان ارائه داده است؛ ولی حق جانبازان بر گردن جامعه به قدری است كه باید همواره به دنبال ارتقای خدمات به آنان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به جای اینکه همایش و نمایش برگزار کنیم و پوستر و تراکت چاپ کنیم شاید بهتر باشد که قدری بیشتر به خانوادههای مجروحین علیالخصوص مجروحین اعصاب و روانی که مجروحیتی پنهان دارند توجه کنیم و به درد دل آنها گوش سپرده و قدمی هر چند کوچک در راستای ارج نهادن به آنها برداریم.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن