تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالارزاده: رفتار با مازيار در انزلي اشتباه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سالارزاده: رفتار با مازيار در انزلي اشتباه بود
سعيد سالارزاده اولين گل زندگي اش را براي نفت مسجدسليمان به ثمر رساند اما آن گل نيز نتوانست کار ساز شود و يک تساوي ديگر براي ام آي اسي‌ها رقم خورد تا همچنان جلوي بردهايشان عدد صفر نوشته شده باشد.

سعید سالارزاده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره بازی با راه آهن گفت: ما این بازی هم برای برد به میدان رفتیم ودر جریان بازی روی یک خطا گل خوردیم اما به بازی برگشتیم و دو گل زدیم ولی نتوانستیم آن را حفظ کنیم و در انتهای بازی بردمان با تساوی عوض شد.

بازیکن سابق فولاد درباره نخستین گل زندگی‌اش گفت: بعد از زدن گل نمی‌دانستم چه کنم و چگونه خوشحالی خودم را نشان دهم اما حس جالبی بود.خوشحالی من دو چندان می شد اگراولین گل زندگی من با برد همراه بود.در ملوان که بودم بابک پورغلامی همیشه به من می گفت که هروقت توانستی یک گل بزنی بیا تا حرف بزنیم.بابک دوست خوب من است و از اینجا به او می گویم این هم گل.

بازیکن سابق ملوان درباره شعارها علیه مازیار زارع در انزلی گفت: در انزلی همه ملوان را دوست دارند ، یک سری هوادارا قدیمی است که این رفتار را نمی پسندند اما بعضی هستند که نمی دانم چرا این حرف ها را بر زبان می آورند و به نظر من این شعارها اشتباه است و چیزی را حل نمی کند. البته این شعارها علیه من هم در ملوان بود و انزلی‌چی‌ها باید بدانند اکنون تیم به مانند تیم خود ما نفت مسجد سلیمان نیاز به آرامش و حمایت دارد.


نفت مسجد سليمانسعيد سالارزادهمازيار زارعملوان بندرانزلیليگ برتر


1393/07/05 10:10  تعداد بازدید: 3,803





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن