تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821148423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش تعداد روستاهاي برخوردار از نعمت گاز کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۱۶ق.ظ)
افزايش تعداد روستاهاي برخوردار از نعمت گاز کردستان به گفته مدير عامل شرکت گاز استان کردستان، تعداد روستاهاي برخوردار از گاز طبيعي استان تا پايان سال جاري به 903 روستا افزايش مي ­يابد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد امير رضوي تعداد روستاهاي گازدار استان را 814 روستا ذکر کرد و گفت: تعداد 89 پروژه روستايي نيز به پيمانکار واگذار شده و در دست اقدام است.
به گفته وي با افتتاح پروژه هاي در دست اجرا تا پايان سال تعداد روستاهاي گازدار استان به 903 روستا خواهد رسيد.
مدير عامل شرکت گاز استان کردستان تعداد کل روستاهاي استان کردستان را حدود هزار و 730 روستا ذکر کرد و گفت: ضريب نفوذ گاز طبيعي در روستاهاي استان اکنون 64 درصد است.
وي اظهار کرد: گازرساني به روستاهاي پرجمعيت از برنامه هاي شرکت گاز استان است و روستاهاي باقي مانده فاقد گاز طبيعي نيز عمدتا روستاهاي با جمعيت کم است.
رضوي در بخش ديگري از سخنان خود تعداد خانوارهاي برخوردار از گاز طبيعي در شهرها و روستاهاي استان را اکنون 410 هزار و 907 خانوار ذکر کرد و با اشاره به اينکه اکنون ساکنان 27 شهر استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار هستند، ضريب نفوذ در جمعيت شهري را 99.8 درصد ذکر کرد.
مدير عامل شرکت گاز کردستان با اشاره به تسريع و برنامه ريزي براي گازرساني به شهرها و روستاهاي باقي مانده، افزود: گازرساني به دو شهر باقيمانده است که از اين دو شهر، اورامان تخت اکنون در حال اجرا است و شهر چناره نيز که در مسير سدسازي قرار دارد با رفع موانع اميد مي رود تا پايايان سال جاري صد درصد شهرهاي استان گازدار شوند.
رضوي با بيان اينکه کل خطوط انتقال فشار قوي سطح استان هزار 452 کيلومتر است، گفت: در مجموع ميزان هفت هزار و 263 کيلومتر شبکه انتقال گاز شهري و روستايي انجام گرفته است.
وي تعداد مشترکان گاز استان را 386هزار و 923 مشترک عنوان کرد و افزود: از اين ميزان شهرستان سنندج با 125هزار و 193، شهرستان سقز 49هزار و 830، مريوان 46هزار و 701 و شهرستان قروه 42هزار و 632 به ترتيب بيشترين تعداد اشتراک را در سطح استان دارند.
وي ميزان مصرف گاز طبيعي در سال گذشته را دو هزار و 428 ميليون متر مکعب اعلام کرد و گفت: تعداد کل انشعابات نصب شده شهري و روستايي سطح استان 216 هزار و 426 علمک است.
رضوي گفت: در سال 92 ميزان 706 کيلومتر شبکه گذاري شهري و روستايي توسط واحد مهندسي و اجراي طرح هاي اين شرکت انجام گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن