تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طارمي: مصدوميتم جدي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طارمي: مصدوميتم جدي نيست
مهاجم پرسپوليس بنا بر انديشه‌هاي حميد درخشان، اين روزها به جاي حضور در نوک حمله و بازي در نقش مهاجم هدف، پشت مهاجم و در نقش يک بازي‌ساز بازي مي‌کند.

مهدی طارمی دیروز هم پاس گل داد و البته با مصدومیت از زمین بیرون رفت تا نگرانی‌هایی در اردوی پرسپولیس به وجود بیاید. گفت وگوی وی با "ورزش سه" را بخوانید:

مصدومیتم جدی نیست
امروز بنا به خواست پزشکان تیم تمرین نکردم.البته آسیب دیدگی ام حاد نیست و انشاالله می توانم تیمم را همراهی کنم.

برد خوبی بود
به برد مقابل استقلال خوزستان نیاز داشتیم.حالا بچه ها با این برد آرامش بهتری پیدا کرده اند و می توانیم روز به روز بهتر شویم. اختلاف مان با صدر زیاد نیست و با حمایت هواداران می شود نتایج بد قبلی را جبران کرد.

محرومیت ماهینی
از ته دل آرزو دارم موضوع معافیت حسین ماهینی حل شود. حسین را مثل برادرم دوست دارم و همیشه از تجارب و مشورت هایش بهره برده ام. روزهای اول من و حسین و رضا نوروزی با هم سر تمرینات می رفتیم. رضا مصدوم شد و حالا هم حسین محروم شده. البته سر تمرینات حاضر می شود .کاش رضا نوروزی هم زودتر آماده شود.

دوقلوها
با احمد نوراللهی رفیقم و به قول دوستان دوقلو هستیم. احمد بازیکن خوبی است و انشاالله بتواند با تیم امید هم به المپیک برود. خوبی تیم ما این است که بزرگترها از همان روز اول به ما جوان ها روحیه و انگیزه می دادند و رفاقت در تیم ما بالاست.

بازی در خط هافبک
من در دفاع میانی هم بازی کرده ام.پست بازی را مربی تعیین می کند و من باید بتوانم خواسته های او را برآورده سازم.اکنون هم از من خواسته اند یک خط عقب تر از مهاجم هدف بازی کنم و همه تلاشم را می کنم تا رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنم.خودم دوست دارم نردیک دروازه باشم اما مهم نظر کادر فنی است.

پیام برگردد قوی تر می شویم
اصلا نگران بازگشت پیام نیستم.پیام صادقیان بازیکن بزرگی است و می توانست با تیم ملی به جام جهانی هم برود. او که برگردد تیم ما قویتر می شود و برای من همین مهم است.

پاس گل
پاس گل دادن هم لذت خاصی دارد.محمد عباس زاده مهاجم چارچوب شناسی است و خدا را شکر این روزها هم خوب گل می زند. خوشحالم که پاس هایم به ثمر می نشیند.

قرارداد با پرسپولیس
قراردادم با پرسپولیس دو ساله است.سال بعد اگر همین آیین نامه و مقررات فعلی باشد سهمیه بزرگسال خواهم بود. به قرارداد و این مسائل توجهی ندارم و می خواهم مهره موثری برای تیمم باشم.

17 سالگی مقابل پرسپولیس بازی کردم
سالی که علی دایی بعد از حضورش در تیم ملی ، سرمربی پرسپولیس شده بود در جام حذفی با ایرانجوان بازی داشتند. خرمزی سرمربی وقت ایرانجوان من را در 17 سالگی به میدان فرستاد. آن بازی را دو بر یک باختیم.

فوتبال بوشهر
بوشهر عشقم است. شهری که از خیلی از امکانات محروم است اما استعداد در آن موج می زند.کاش مسئولان به فوتبال آن دیار سر و سامانی بدهند.بی پولی دارد ریشه های فوتبال آنجا را خشک می کند.واقعا حیف است. آرزو دارم فوتبال استانم را در لیگ برتر ببینم. روزهایی که شاهین لیگ برتر بود کسی قدرش را ندانست.

تشکر از ضیایی
مصاحبه آقای ضیایی با سایت شما را خواندم.از اینکه گفته بود می توانم بهترین چهره سال باشم از او ممنونم و نظر لطفش است. امیدوارم بتوانم روز به روز بهتر باشم.

پیراهن فرشاد آقای گل
فرشاد پیوس چهره ماندگاری است.پیراهن شماره 17 او به من انگیزه ویژه ای می دهد اما هیچگاه به خودم اجازه نمی دهم خودم را با ایشان مقایسه کنم.من کجا و آقا فرشاد کجا.پرسپولیس همیشه مهاجمان بزرگی داشته .آقای دایی ، محمد خانی و خیلی های دیگر.

آرزوی سلامتی برای غلامحسین مظلومی
در تیم شاهین غلامحسین مظلومی سرپرست تیم بود.ایشان چون خودشان مهاجم بوده اند همان زمان به من نکات فنی خوبی را یادآور می شدند.امیدوارم هرچه زودتر سلامتی اش را به دست آورد.

زندگی در تهران
فقط مسیر منزل تا درفشی فر را بلدم .اهل بیرون رفتن نیستم و بلافاصله بعد از تمرینات و بازی ها بر میگردم منزل.

بازی با سپاهان
سپاهان تیم بزرگی است اما به نظرم بازی مقابل اینجور تیم ها راحت تر است.این هفته قطعا کادر فنی تمرینات ویژه ای را برایمان در نظر دارند.

تغییر کادر فنی
علی دایی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد.او به من اعتماد کرد و واقعا از او ممنونم.در مورد تغییر کادر فنی من نمی توانم نظری داشته باشم.هر مربی یک سبک و برنامه خاصی دارد و من باید تابع مربی باشم.

دربی
حالا کو تا دربی. می دانم هواداران به این بازی توجه ویژهای دارند اما فعلا باید به بازی های پیش رو فکر کنیم. من اهل کری خواندن نیستم.

تیم ملی
مگر می شود به تیم ملی فکر نکنم؟! باید در پرسپولیس آنقدر خوب باشم که کروش مرا دعوت کند.


مهدي طارميپرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/07/05 08:42  تعداد بازدید: 1,629





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن