تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814660541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه کشتي حسين‌خاني تغيير کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برنامه کشتي حسين‌خاني تغيير کرد
رقابتهاي کشتي آزاد بازيهاي آسيايي اينچئون درحالي از صبح امروز آغاز مي‌شود که برنامه رقابت کشتي‌گير وزن 70 کيلوگرم ايران تغيير کرد.

مراسم وزن کشی دو وزن نخست مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی اینچئون جمعه برگزار شد و حسن رحیمی و مصطفی حسین‌خانی حریفان خود را شناختند اما با تغییر جدول رقابتها، حریف نخست حسین‌خانی عوض شد.

به نقل از مهر، بر این اساس، حسین‌خانی که قرار بود ابتدا به مصاف "راوین رانا" از هند برود و در صورت برتری در دور بعد با برنده مبارزه نمایندگان ژاپن و سوریه مسابقه بدهد، با تغییر برنامه در دور نخست با "عظمت عمر شانوف" از قزاقستان روبرو می‌شود. وی در صورت برتری مقابل این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران ژاپنی و هندی می‌رود.

همچنین در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی که در چند روز گذشته در رقابتهای جهانی ازبکستان شرکت کرده بود، در مبارزه نخست به مصاف "صمد ندیربیک" از قرقیزستان می‌رود و در صورت برتری در دور دوم روبروی برنده دیدار کشتی گیران کره‌جنوبی و چین قرار می‌گیرد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.


مصطفي حسينخانياينچئون 2014بازي هاي آسياييآزادکشتي


1393/07/05 07:41  تعداد بازدید: 3,097





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن