تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812870872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیه از تروریسم حمایت می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رونامه الخلیج:
ترکیه از تروریسم حمایت می‌کند
روزنامه "الخلیج" امارات، به شدت از موضع دولت ترکیه که از گروه های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق، حمایت می کند، انتقاد کرد.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه "الخلیج" امارات، به شدت از موضع دولت ترکیه که از گروه های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق، حمایت می کند، انتقاد کرد.


این روزنامه گزارشی تحت عنوان "آبشخورهای تروریسم"، گفت "ترکیه، نمونه گستاخانه و روشنی از سناریوی دوگانگی است؛ این دولت، از طرفی داعیه ی مخالفت با تروریسم را دارد و از طرف دیگر، تمام تلاش خود را برای حمایت و تقویت آن به کار می گیرد و همچنین، از تروریسم به عنوان ابزاری جهت اعمال فشار بر دولت های همسایه و تحقق اهداف و سیاست هایی است که در قالب طرح های عثمانی آن جای می‌گیرد".


این روزنامه تصریح کرد، اقدامات ترکیه با مضمون قطعنامه 2170 ماه گذشته شورای امنیت که داعش و دیگر گروه های تروریستی را مستوجب مجازات بین المللی دانست، تناقض دارد.


"الخلیج" توضیح داد که سرازیر شدن هزاران مزدور به سوریه و عراق از طریق ترکیه، تحت اشراف مقامات ترکیه صورت گرفته و همچنین، دست یابی گروه های تروریستی، بویژه "داعش" بر ملیون ها دلار از درآمدهای نفتی و مشتقات آن، از طریق مرزهای ترکیه و شرکت هایی که عملیات قاچاق غیرقانونی آن را تحت نظر مقامات ترکی به عهده دارند، صورت می گیرد.


این روزنامه افزود: معامله اخیری که بین آنکارا و داعش برای آزادی 49 ترک بازداشتی در موصل صورت گرفته و مسوولان ترک، اذعان کرده اند که این معامله طی فرآیند اطلاعاتی مخفیانه انجام گرفته، از بخش پنهان و حقیقت اقدامات ترکیه پرده بر می دارد که آن، تسهیل عبور تروریست های داعش به مناطقی در نزدیکی شهر عین العرب سوریه و فراهم کردن بیمارستان ها جهت مداوای مجروحان آن است. 


این روزنامه در پایان گزارش خود، با طرح این سوال که چرا به آنکارا، در حالی که عضو ائتلاف علیه تروریسم است، اجازه ی انجام این اقدامات داده می شود، گفته، تمام عملیات های نظامی و از جمله بمباران هوایی مواضع داعش و دیگر گروه های تروریستی، بدون خشکاندن آبشخورهای آن در سرزمین ترکیه و متقاعد ساختن ترکیه بر اینکه نقش ان خطرناک و مخالف قطعنامه ی بین المللی است، به اهداف خود نخواهد رسید.


روزنامه ی اوطن امارات نیز به نوبه ی خود، به ضرورت همکاری و هماهنگی میان تمام دولت های جهان برای مقابله با گروه های تروریستی تکفیری دعوت کرد.


این روزنامه در گزارشی گفت: همکاری علیه تروریسم، تنها با حرف محقق نمی شود و بلکه تمام دولت های جهان، باید دست در دست یکدیگر داده و برای نابودی این آفت که هیچ کس از شر آن در امان نخواهد بود، شرکت کنند.


روزنامه الوطن، از اینکه گروه های تروریستی خطرناک و بویژه داعش، علمای تکفیری های تاریک اندیش را از سراسر جهان گرد آورد تا افکار خود را منتشر سازد، برحذر داشت که در این صورت، می توان شریاط دولت هایی که تعدادی از شهروندان آن به اماکن تروریستی و خطری که در حال بازگشت به کشورهای خود به همراه خواهند داشت، قابل تصور است.


این روزنامه در پایان توجه را به این نکته جلب کرد که پیام داعش به اعضای خود، مبنی بر کشتار شهروندان و ملت هایی شرکت کننده در ائتلاف بین المللی، عجیب نیست و بلکه حقیقت نیت های آنان در مقابل مخالفان خود است، هرچند روزگار هرگز، وجود این گروه های ترویستی که جز با ریختن خون دیگران و انجام جنایت ها علیه آنان خوشحال نمی‌شوند را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.




انتهای پیام./







تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن