تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصطفي جوکار: نقره و برنز برايم ارزشي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مصطفي جوکار: نقره و برنز برايم ارزشي ندارد
ملي پوش وزن 86 کيلوگرم کشتي آزاد ايران تاکيد کرد: تنها هدفم کسب مدال طلاي بازيهاي آسيايي است، چرا که نقره و برنز اين بازي‌ها ارزش چنداني برايم ندارد.

میثم مصطفی جوکار اظهار کرد: خدا را شکر با اردوهای خوبی که پشت سر گذاشتیم، به آمادگی مطلوبی رسیدم و آماده کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی هستم. در چند ماه گذشته تیم ملی تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشته و کادر فنی زحمات زیادی را متحمل شد، چرا که برای هر وزن به صورت مجزا برنامه‌ریزی دقیقی انجام دادند تا کشتی‌گیران به صورت دقیق با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوند.

به نقل از ایسنا، کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با تاکید بر این که مهم‌ترین هدفش کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی است، گفت: رسیدن به مدال نقره یا برنز بازی‌های آسیایی ارزش زیادی ندارد و تمام توان خود را به کار می‌گیرم تا علاوه بر کسب مدال طلا نقش مهمی در رتبه تیمی ایران داشته باشم. فقط مدال طلا است که می‌تواند جواب خوبی برای زحماتم در طول چند ماه گذشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: چند سال پشت خط تیم ملی بودم. ان‌شاءالله بتوانم مزد زحماتم را بگیرم و ناکامی‌ها را جبران کنم. ما تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و اگر صحبت‌ها و روحیه دادن های خادم نبود نمی‌توانستیم از پس تمرینات سخت و پرفشار بر بیاییم.

جوکار در پایان اظهار کرد: همیشه بار سنگین کسب نتایج کاروان ایران چه در بازی‌های المپیک و چه در بازی‌های آسیایی بر روی دوش کشتی سنگینی کرده است. ان‌شاءالله مردم دعا کنند بتوانیم توقعات را برآورده کرده و سبب خوشحالی آنها شویم. در طول این مدت سختی‌های زیادی کشیده‌ایم. ان‌شاءالله پس از کسب نتایج مطلوب حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.


اينچئون 2014بازي هاي آسياييميثم مصطفي جوکارآزادکشتي


1393/07/05 04:42  تعداد بازدید: 199





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن