تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821280240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالان اقتصادي نبايد از ظرفيت بازار سرمايه غافل شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۴ب.ظ)
وزير راه و شهرسازي: فعالان اقتصادي نبايد از ظرفيت بازار سرمايه غافل شوند وزير راه و شهرسازي با انتقاد از برخي شرکتها و فعالان اقتصادي بدليل تاکيد صرف براستفاده از وامهاي بانکي گفت: فعالان اقتصادي نبايد از ظرفيت بازار سرمايه غافل شوند و فقط ازمنابع بانکي براي تامين هزينه هااستفاده کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي وزير راه وشهر سازي در نشست هم انديشي با فعالان اقتصادي وحمل ونقل استان قم در تالار انديشه دانشگاه قم اظهار کرد:بايد با اعتمادبه يکديگر وبدون بدبيني کارها را پيش ببريم.
آخوندي با بيان اينکه در لايحه خروج از رکود به مسال مختلفي در حوزه مسکن و حمل نقل توجه شده است گفت: پرداخت مطالبات پيمانکاران وعرضه کنندگان کالا و خدمات توسط دولت يکي موارد مهم اين لايحه است.
وزير راه و شهرسازي عنوان کرد: در لايحه خروج از رکود براي پرداخت بدهي‌هاي دولت 20هزار ميليارد تومان فروش اوراق بهادار پيش بيني شده است.
ويت صريح کرد:با پرداخت بدهي ها؛اقدام چندين دفتر مهندسي که تعطيل يا تضعيف شده اند تقويت مي شوندکه نتيجه آن پيشرفت کشور است چرا که اين دفاتر توانايي خلق ارزش افزوده و ثروت را دارند.
آخوندي با ابرازاميدواري نسبت به تصويب لايحه خروج از رکود در مجلس گفت: در اين لايحه براي پرداخت بدهي هاي دولت 20هزار ميليارد تومان فروش اوراق بهادار پيش بيني شده است وعلاوه بر اين تهاتر نيز در اين زمينه براي پرداخت مطالبات شرکتها و بخش خصوصي از دولت پيش بيني شده است.
وزير راه و شهرسازي تصريح کرد: اگر بتوانيم سرمايه بانکها را 10هزار ميليارد افزايش دهيم قدرت وام دهي بانکها 120هزار ميليارد تومان مي شودکه مسئله نقش مهمي را در خروج از وضعيت فعلي اقتصادي ايفا مي کند.
آخوندي با انتقاد از برخي شرکتها و فعالان اقتصادي بدليل تاکيد صرف براستفاده از وامهاي بانکي گفت: فعالان اقتصادي نبايد از ظرفيت بازار سرمايه غافل شوند و فقط ازمنابع بانکي براي تامين هزينه هااستفاده کنند.
وي با بيان اينکه در حوزه حمل ونقل بايد به خدمات ريلي بيشتر تاکيد شود تصريح کرد: به دليل اشباع آزاد راه تهران - قم بايد به توسعه بخش ريلي در اين مسير با دو الويت سرعت و تناوب آن فکر کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن