تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804099534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميدوارم با کريمي در جام ملت ها قهرمان شويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اميدوارم با کريمي در جام ملت ها قهرمان شويم
مهدي مهدوي کيا بازيکن سابق تيم ملي و پرسپوليس درگير اردوي تيم ملي جوانان در کيش بود و ترجيح داد در اين مدت در خصوص اتفاقات مربوط به پرسپوليس و فوتبال مصاحبه اي انجام ندهد.

انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کی‎روش در تیم ملی بهانه خوبی شد تا با مهدوی کیا همبازی او هم صحبت شویم. مهدوی کیا گفت و گوی مفصلی با "ورزش سه" انجام داد که در ادامه می خوانید:

اردویی خوبی در کیش داشتیم
اردویی که در کیش برگزار کردیم خوب بود و تمرینات خوبی را برای آماده سازی پشت سر گذاشتیم. به خاطر شرایط هوایی میانمار اردویی در کیش برگزار کردیم تا بازیکنان بیشتر با شرایط آب و هوایی آشنا شوند. در این اردو 4 بازی تدارکاتی هم با تیم های قطر وعراق برگزار کردیم و نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناختیم. چند روز در تهران تمرینات مان را انجام می دهیم و بعد هم برای مسابقات اعزام می شویم.

انتظارات از جوانان زیاد است
با تمام نتایجی که تیم ملی امید گرفته انتظارات از تیم ملی جوانان بیشتر است. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا در جام جهانی نماینده ایران باشیم. البته کار سختی داریم و باید تلاش مان را بیشتر کنیم.

نتایج امید آزار دهنده بود
متاسفانه نتایج تیم ملی امید ضعیف بود و قبلا در این مورد به طور مفصل صحبت کردم. من از نزدیک کنار تیم نبودم و نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده و نمی توانم در خصوص رفتار بازیکنان نظری بدهم. اما این نتایج آزار دهنده بود و اتفاقات خوبی نیفتاد.

کریمی از لحاظ روحی می تواند کمک کند
علی کریمی جوان است و همراه همین تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی بازی کرده. او شناخت کاملی از این تیم و نفرات دارد و می تواند از لحاظ روحی خیلی به تیم ملی کمک کند و به نظر من حضور او در تیم ملی اتفاق خوبی بود. امیدوارم تیم ملی با علی کریمی موفق شود و بتوانیم بعد از سال ها در جام ملت های آسیا مقام بیاوریم. حضور کریمی در تیم ملی یک تصمیم شخصی است و خودش قبول کرده مربی گری را از تیم ملی شروع کند و امیدوارم هر کسی در تیم ملی باشد بتواند به تیم ملی کمک کند.

کریمی محبوبیت زیادی دارد
علی کریمی محبوبیت زیادی دارد و می تواند از لحاظ روحی به تیم ملی کمک کند و با کی‎روش برای موفقیت تیم شان مفید ظاهر شوند. مردم تیم ملی را دوست دارند و اگر تیم ملی نتیجه بگیرد مردم خوشحال می شوند و تشویق می کنند. فعلا که تیم ملی در ایران بازی ندارد اما ایرانی ها می توانند در استرالیا از تیم ملی حمایت کنند.این تیم با حمایت مردم قهرمان می شود.

هواداران از پرسپولیس حمایت کنند
با دو بردی که پرسپولیس بدست آورده آرامش به تیم برگشته و حالا هواداران دوست دارند تیم نتیجه بگیرند و تقریبا از شرایط راضی هستند. به نظر من در حال حاضر شرایط بهتر شده است. برای هواداران باید پرسپولیس مهم باشد بالاخره هر کسی روزی به این تیم می آید و روزی می رود. اما هواداران باید از تیم حمایت کنند تا تیم نتیجه بگیرد. هر کسی روی نیمکت این تیم بشیند باید از تیم حمایت شود.

همیشه مربی قربانی می شود
همیشه در فوتبال بعد از نتایج ضعیف سرمربی قربانی می شود. به هر حال عوض کردن سرمربی راحت تر از عوض کردن 25 بازیکن است. به نظر من اگر بین هیات مدیره و مدیرعامل تعامل و همفکری بیشتری بود این تنش ها ایجاد نمی شد. به هر حال تعویض مربی در فوتبال عادی است اما این اتفاقات تنش در تیم به وجود آورد. به هر حال این اتفاقات تمام شده و باید به فکر آرامش تیم و نتایج خوب بود.

درخشان می خواست به پرسپولیس بیاید
آقای درخشان هم چند سال قبل روی نیمکت پرسپولیس نشسته و تجربه هدایت این تیم را دارد. او در این 3 هفته نتایج خوبی گرفته و از چند ماه پیش هم دوست داشت به پرسپولیس بیاید و از مصاحبه هایش مشخص بود. این فرصت به او در این مقطع داده شده و باید از این فرصت استفاده کند.

تعامل بود دایی هم موضع نمی گرفت
من از دیدگاه حرفه ای به ماجرا نگاه می کنم. علی دایی دوست ماست و سال ها همبازی بودیم. اما در تمام دنیا جابجایی دنیا وجود دارد و این قانون فوتبال است. هر مربی باید منتظر چنین روزی باشد و به خاطر نتایج ضعیف ممکن است کنارگذاشته شود. اما نوع برخورد مهم است وگرنه این مساله عادی است و شاید اگر تعامل بهتری بود علی دایی خودش هم موضع نمی گرفت و راحت تر می پذیرفت. باید برخورد حرفه ای تر می شد تا این تنش به وجود نیاید.

درگیر تیم ملی جوانان هستم
در حال حاضر درگیر مسئولیت در تیم ملی جوانان هستم و می خواهم این مسئولیت را به خوبی تمام کنم. بعد از این مسئولیت در کلاس های مربیگری شرکت می کنم و برای حضور در پرسپولیس هم برنامه ای ندارم.


مهدي مهدوي کياعلي کريمي (دستيار)تيم ملي ايران


1393/07/04 16:36  تعداد بازدید: 1,605





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن