تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش آفريني نيروهاي ژاندارمري در نخستين روزهاي دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۵۰ب.ظ)
نقش آفريني نيروهاي ژاندارمري در نخستين روزهاي دفاع مقدس معاون هماهنگ کننده ستادکل نيروهاي مسلح گفت: ما در تمام مناطق مرزي با عراق درگيري داشتيم که ژاندارمري‌ها در اين درگيري‌ها حماسه‌هايي بي‌بديل خلق مي‌کردند؛ زيرا عراق قبل از جنگ به پاسگاه‌هاي مرزي ما حمله کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرلشکر حسين حسني سعدي در مراسم انس پيشکسوتان جهاد و شهادت ناجا اظهار کرد: کساني که هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌اند نبايد به فراموشي سپرده شوند و اين کار نيروي انتظامي بسيار ارزشمند است.
وي ادامه داد: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري که فرمودند هشت سال دفاع مقدس ما به مردم آبرو داد؛ کساني که هشت سال در سنگرها ماندند و در مقابل دشمن ايستادند براي مردم ما آبرو به ارمغان آوردند و بايد ياد و خاطره اين عزيزان براي هميشه ماندگار باشد.
معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اين مطلب که نيروي انتظامي هم مظهر اقتدار و نظم است و هم مظهر دلسوزي، افزود: داشتن اين دو مظهر در کنار هم بايد مورد توجه قرار گيرد؛ زيرا ماموريت در ناجا چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ بسيار سنگين است.
سرلشکر حسني سعدي با بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس و انقلاب گفت: قبل از انقلاب من به‌عنوان فرمانده گروهان شاهد درگيري‌هاي هر روزه ژاندارمري در مرزها بودم. شب تا صبح آتش اين عزيزان بر سر دشمن خاموش نمي‌شد و اين اقتدار ژاندارمري در آن زمان نشان مي‌داد.
معاون هماهنگ‌کننده نيروهاي مسلح خاطرنشان کرد: ما در تمام مناطق مرزي با عراق درگيري داشتيم که ژاندارمري‌ها در اين درگيري‌ها حماسه‌هايي بي‌بديل خلق مي‌کردند؛ چراکه عراق قبل از جنگ به پاسگاه‌هاي مرزي ما حمله کرد، که به نوعي مي‌توان گفت نخستين تيري که به دشمن زده شد از طرف ژاندارمري‌ها بود و اولين تيري که دشمن به ما زد به ژاندارمري خورده شد.
سرلشکر حسني سعدي با ذکر خاطره‌اي از حصر آبادان اظهار کرد: روز دوم مهر، يعني روز سوم جنگ، به سمت آبادان و خرمشهر رهسپار شديم و روزهاي سختي را در مرز با ژاندارمري و شهرباني‌ها در شهر پشت سر گذاشتيم و هرگز ايثارگري‌ها و مقاومت‌هاي اين بزرگواران را فراموش نمي‌کنيم؛ زيرا در ژاندارمري فرماندهاني وجود داشت که حماسه‌هايي شگرف را خلق کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن