تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید تدابیر امنیتی در فرانسه و آمریکا در واکنش به تهدیدات تروریستی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تشدید تدابیر امنیتی در فرانسه و آمریکا در واکنش به تهدیدات تروریستی


در پی هشدار حیدر العبادی، نخست وزیر عراق مبنی بر اینکه تروریست های داعش در صدد حمله به شبکه های مترو در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هستند، پلیس نیویورک و شهرهای فرانسه آماده باش شده اند. به گزارش پایگاه اطاع رسانی شبکه خبر، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق دیروز به گروهی از خبرنگاران آمریکایی اعلام کرد که کشورش اطلاعات موثقی دریافت کرده است، مبنی بر این که عناصر داعش قصد حمله به سامانه های مترو در پاریس و آمریکا را دارند. بر این اساس، پلیس نیویورک و شهرهای فرانسه به حال آماده باش در آمده اند.
  هواپیماهای فرانسوی دیروزمواضع گروهک تروریستی داعش را در عراق هدف حملات قرار دادند، این نخستین حملات هوایی فرانسه علیه داعش در منطقه است.
حملات فرانسه به داعش

روز پنجشنبه نیز نشست ویژه شورای دفاع فرانسه در کاخ الیزه اقامتگاه رسمی رئیس جمهوری برگزار شد.
مانوئل والس؛ نخست وزیر فرانسه گفت: «فرانسه هرگز تسلیم نمی شود. فرانسه تسلیم تهدید نمی شود. این چیزی است که ما به کسانی که قربانی ترور شدند بدهکاریم.»
از سوی دیگر، مسلمانان در فرانسه تلاش می کنند که از اقداماتی که توسط شبه نظامیان، تحت نام اسلام انجام می شود، تبری جویند.
در همین حال و در واکنش به حملات هوایی فرانسه علیه داعش ، ربایندگان یک تبعه فرانسوی در الجزایر اعلام کردند که سر گروگان خود را از تن جدا کرده اند.
کشتن گروگان فرانسوی
گروه موسوم به " جُند الخلافه " الجزایر (وابسته به گروه تروریستی و تکفیری داعش ) تهدید به  قتل ایرویه گوردیل گروگان 54 ساله فرانسوی ظرف 24 ساعت در صورت متوقف نشدن حملات هوایی فرانسه به مواضع داعش در عراق کرده بود.

به علت  گردن زدن اروه گوردل، گردشگر ۵۵ ساله فرانسوی در الجزایر، موجی از اندوه فضای عمومی پاریس و دیگر شهرهای فرانسه را پوشانده است.
 


جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن