تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804632869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراي فرهنگ عمومي قم يکي از فعال ترين شوراهاي کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۷ب.ظ)
دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور: شوراي فرهنگ عمومي قم يکي از فعال ترين شوراهاي کشور است دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور با بيان اينکه شوراي فرهنگ عمومي استان قم يکي از فعال ترين شوراهاي کشور است، گفت: اين درحالي است که متاسفانه در برخي از استان ها شوراي فرهنگ عمومي به خوبي برگزار نشده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين شاهمرادي در يکصد و بيست و نهمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان قم که در سالن امام رضا (ع) استانداري برگزار شد، با اشاره به اينکه آنچه که از سوي امام جمعه استان امضا و تاييد شود طبق قانون استاندار بايد آن را اجرا کند بيان کرد: امام جمعه هر استان حکم اصلي را در آن منطقه دارد و قوانيني که توسط امام جمعه وضع مي شود بايد اجرائي شود.
دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور افزود: استان قم به عنوان يکي از فعال ترين شوراهاي فرهنگ عمومي در کشور است و اين در حالي است که متاسفانه در برخي از استان ها شوراي فرهنگ عمومي به خوبي برگزار نشده است.
وي با بيان اينکه اعضاي اصلي شوراي فرهنگ عمومي بايد در جلسات شرکت کنند گفت: طبق قانون هيچ فردي حق غيبت ندارد که پس از سه جلسه غيبت موضوع در صحن علني مطرح و مورد بررسي قرار مي گيرد.
حجت الاسلام و المسلمين شاهمرادي اضافه کرد: جلسات، مصوبات و لوايح شوراي فرهنگ عمومي تهران و استان ها هر شش ماه يک بار به مقام معظم رهبري و رياست جمهوري اطلاع داده مي شود تا رهبري و رياست جمهوري درجريان فعاليت هاي شوراي فرهنگ عمومي قرار بگيرند.
دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور با اشاره به اينکه لوايح و مصوبات بايد اجرائي شود تصريح کرد: پس از تصويب لوايح شوراي فرهنگي عمومي، دستگاه هاي مربوطه موظف به اجراي آنها هستند.
وي خاطر نشان کرد: برخي از استان ها تعداد و مصوبات جلسه شوراي فرهنگي استان خود را ارائه مي کنند که بايد گفت گرچه تعداد جلسات و مصوبات اهميت دارد ولي اجرايي شدن اين مصوبات مهم تر و داراي اهميت بيشتري است.
حجت الاسلام و المسلمين شاهمرادي با بيان اينکه مقام معظم رهبري به مسأله فرهنگ بسيار اهميت مي دهند گفت: توقع از قم بيش از ساير استان ها است و به نوعي تحقق فرهنگ از قم سرچشمه مي گيرد زيرا که قم مرکز جهان تشيع و سبک زندگي اسلامي است.
دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور ابراز داشت: به دليل اينکه فرهنگ و آداب بسياري را نمي دانيم، شاهد ناهنجاري هاي فراواني در کشور هستيم.
وي با اشاره به اينکه نسل جوان در وضعيت مناسبي قرار ندارد بيان کرد: بيش از نيمي از مردم به مسائل ديني اهميت مي دهند و بسياري از مراسم ديني و مذهبي را برگزار مي کنند و اين امر نشان دهنده اين است که هر مسئله اي که به مردم واگذار شود به خوبي اجرا مي شود.
حجت الاسلام و المسلمين شاهمرادي تصريح کرد: نمي توان گفت همه جامعه به سمت فساد کشيده شده است اما بايد گفت: جوانان و روابط آزاد دختر و پسر با وضعيت اسلامي ايران همخواني ندارد و اين وضعيت نگران کننده است.
دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور با اشاره به اينکه در مسائل فرهنگي مردم و دستگاه ها با يکديگر هم صدا نيستند عنوان کرد: کل بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي يک چهارم بودجه معاونت فرهنگي شهرداري تهران نيست و بودجه صدا و سيما شش برابر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن