تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813271745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرسه اسلامی هنر از میان طلاب هنرجو می پذیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




مدرسه اسلامی هنر از میان طلاب هنرجو می پذیرد خبرگزاری رسا ـ نام نویسی دوره‌های پاییزی مدرسه اسلامی هنر برای سال تحصیلی جدید ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه قم آغاز شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز آموزشی و هنری مدرسه اسلامی هنر با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دوره جدید از میان طلاب جوان حوزه علمیه قم جهت شرکت در دوره‌های آموزشی این مدرسه نام نویسی می کند.
طلاب برای شرکت در این دوره ها باید سطح یک حوزه را به پایان رسانده باشند و کپی کارت ملی خود را برای نام نویسی ارائه دهند.
این گزارش حاکی است، دوره های آموزشی این مدرسه در رشته کارگاه نگارش خلاق با حضور محمد طلوعی، کارگاه تخصصی نگارش و ویرایش با تدریس حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم حسینی ژرفا، داستان‌ با تدریس کاوه فولادی‌نسب، نقد فیلم پیشرفته با حضور مسعود فراستی، نقد و تحلیل فیلم با تدریس مهرزاد دانش و عکاسی با حضور فرشاد عسکری‌کیا ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در نظر گرفته شده است.
افراد برای نام نویسی در مدرسه اسلامی هنر باید تا 15 مهرماه امسال به پایگاه اطلاع‌رسانی www.isoa.ir مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن 37840127 تماس بگیرند.
دوره داستان نویسی این مدرسه امسال با دو گام مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان با ادبیات داستانی و با مباحثی مانند نویسندگی خلاق، عناصر داستان‌نویسی و داستان‌نویسی حرفه‌ای آشنا می‌شوند.
مدرسه اسلامی هنر در گروه فیلم‌نامه‌نویسی،‌ نشست‌ها و اردوهایی را برگزار خواهد کرد تا مهارت فیلم‌نامه‌نویسی و خلاقیت‌های ادبی و هنری افراد را تقویت کند.
گروه فیلم‌نامه‌نویسی مدرسه اسلامی هنر تاکنون میزبان استادانی مانند منصور ابراهیمی،‌ علی‌اکبر علیزاده، فریدون فرهودی، هادی مقدم‌دوست، سید سعید رحمانی،‌ مجتبی راعی،‌ فرهاد توحیدی، حجت‌الاسلام مهدی داوودآبادی، بابک تبرائی و غیره بوده است که افراد شرکت‌کننده پس از این دوره با تحلیل فیلم آشنا می‌شوند و مفاهیم ژانر، سبک، لحن وغیره را درک می‌کنند.
براساس این گزارش، تاکنون بیش از 2 هزار هنرجو از رشته‌های مدرسه اسلامی هنر بهره‌مند شده و طلاب شرکت‌‌کننده در این دوره ها با رشته‌های هنری آشنا شده اند و تخصص‌های لازم را پیدا کرده اند و آثاری در رشته‌های ادبیات‌داستانی،‌ شعر، فیلمنامه و مستندسازی تولید کرده اند.
این گزارش حاکی است، در حال حاضر بیش از 24 رشته در مدرسه اسلامی هنر تدریس شده و هدف اصلی برگزاری این دوره‌ها، آشنایی طلاب با فضای هنری اعلام شده است./917/ت302/ی



۱۳۹۳/۷/۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن