تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804934483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اراده سران قوا، جهش اقتصادی در کشور است/ تاکید دولت یازدهم، حضوری با صلابت در عرصه سیاست خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رحمانی فضلی در جمع مسئولان خوزستان:
اراده سران قوا، جهش اقتصادی در کشور است/ تاکید دولت یازدهم، حضوری با صلابت در عرصه سیاست خارجی
وزیر کشور گفت: اراده و خواست سران قوا بر این است که شرایط را برای وقوع یک جهش بزرگ اقتصادی در کشور فراهم کنند.


 به گزارش گروه دولت باشگاه خبرنگاران، "عبدالرضا رحمانی فضلی" در مراسم تقدیر از فرمانداران، بخشداران و شهرداران هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان، اظهار داشت: اراده و خواست سران قوا بر این است که شرایط را برای وقوع یک جهش بزرگ اقتصادی در کشور فراهم کنند.
 
وزیر کشور در جمع مسئولین استان خوزستان تأکید کرد : وظیفه همه ما این است که خالصانه و صادقانه، از سرخدمت و وظیفه، نه از سر منت گذاری و اعمال نظرات بر مبنای منافع فردی و حزبی کارها را به خوبی مدیریت و شرایط رضایتمندی مردم را در همه حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تأمین کنیم.
 
وی ثبات و آرامش حاکم در کشور را به مثابه سکوی پرتابی دانست و گفت: با لطف خداوند به افق های دور دست و طراحی شده دست خواهیم یافت.
 
رحمانی فضلی با تشریح نقش سه عنصر اعتقادات دینی, رهبری و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به موفقیت‌های دولت تدبیرو امید در داخل و صحنه بین المللی اشاره کرد و افزود: درموقعیت حساس بین المللی قرارگرفته‌ایم و باید از این موضع به نفع انقلاب و اسلام نهایت بهره را ببریم.
 
وزیر کشور ، رهبری داعیانه امام راحل و مجاهدت های مردم را کلید رمز پیروزی و مقاومت جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان برشمرد و گفت: اعتقادات دینی به عنوان اساس حرکت در نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و هر کس که بخواهد به هر یک از عناصرنظام لطمه وارد سازد و یا در صدد کم رنگ کردن آن باشد، یقینا به اصالت و حرکت انقلابی ضربه زده است.

وی افزود : شرایط حاکم در کشور و تصمیمات مدبرانه مقام معظم رهبری همه نشان دهنده راه درست ولایت و رهبری دینی برای هدایت جامعه است و همه باید دعاگو و شاکر بوده و در جهت تقویت آن بکوشیم.

رحمانی فضلی افزود: حوادثی که طی این چند سال درکشور اتفاق افتاد و تصمیماتی که رهبری درقبال آنها اتخاذ کرد همه نشانگر راه درست ولایت و رهبری برای هدایت جامعه است.
 
وزیر کشور اساس و قدرت ملی را در عینت بخشی بر اساس اراده ملت عنوان کرد و گفت : ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند که در شرایط مختلف در ارزش‌های دینی خود ثابت قدم هستند و این مردم‌اند که اقتدار و مقاومت و ایستادگی را معنا می‌کنند.
 
رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه هیچ اقدامی در کشور بدون حضور و مشارکت اصلی مردم به و قوع نخواهد رسید، اضافه کرد: شما به عنوان وارثین و کسانی که مدیون خون شهدا هستید باید شرایط این مسیر را عاقلانه، واقع بینانه و صمیمانه فراهم کنید، زیرا در صورت تحقق آن، به راحتی می توان به یک جهش بزرگ اقتصادی در کشور دست یافت.

وزیر کشور  با اشاره وقوع تحولات بزرگ منطقه ای و بین المللی در جهان، تصریح کرد: اجماع و اتفاق بین المللی برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران فرو ریخته است و امروز اختلافات حاکم میان ابر قدرت های جهان شرایط خوبی را برای ورود ایران در عرصه های بین المللی و رسیدن به اهداف مورد نظر فراهم ساخته است.

رئیس شورای امنیت کشور بیان داشت: باید در شکل گیری تحولات منطقه‌ای و بین المللی نقش آفرینی کنیم زیرا که اگر کوتاه آمده و منفعل و ناتوان عمل کنیم به کشوری تحت سلطه بدل خواهیم شد.

وی ادامه داد : اراده و تدبیر دولت یازدهم بر این است که با توکل به خداوند متعال، تداعی ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تکیه بر آرای مردم و رضایتمندی آنان بتوانیم با صلابت در عرصه سیاست خارجی، اهداف و سیاست های پیش بینی شده را به اجرا در آوریم.

وزیر کشور در پایان ، برگزاری این نشست ها را عاملی جهت ایجاد همدلی و انسجام بیشتر میان مردم و مسئولین استانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد که این گونه اقدامات بتواند الگویی خوب برای سایر استان باشد و خروجی اینگونه نشست ها موجبات همدلی ، انسجام ، هدف واحد و انگیزه بیشتر را برای همه فراهم سازد.
 
گفتنی است، مراسم تجلیل از فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان خوزستان دردوران دفاع مقدس امروز پنج شنبه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور , استاندار خوزستان , نماینده ولی فقیه, نمایندگان استان خوزستان درمجلس خبرگان رهبری, نمایندگان مردم خوزستان درمجلس شورای اسلامی و جمعی از خانواده های شهدا در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

در پایان این بزرگداشت از فرمانداران , بخشداران و شهرداران استان خوزستان دردوران دفاع مقدس و جمعی از خانواده های شهدا با حضور وزیرکشور با اهدا لوح تقدیرقدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن