تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819698668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر مطهر دو شهید گمنام وارد زنجان شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان
پیکر مطهر دو شهید گمنام وارد زنجان شد
زنجان - خبرگزاری مهر: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر زنجان وارد این شهر شد.



به گزارش خبرنگار مهر پیکر  پاک و مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس با استقبال گسترده مردم شهر زنجان که از ساعت ها قبل در محل عوارضی زنجان-قزوین و همچنین میادین منتهی به مزار شهدای پائین جمع شده بودند وارد شهر زنجان شد.

در آئین استقبال که مسئولان استانی و همچنین فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان حضور داشتند مردم شهید پرور زنجان جلوه های باشکوه را با عشق به آرمانها و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اواخر هفته جاری در شهر زنجان تشییع و تدفین می شود.

علی مهدیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر،افزود:  این دو شهید گمنام 19 و 25 ساله هستند که در  " تک عراق به جزایر مجنون در تیرماه سال 1367 به درج رفیع شهادت نائل شده اند و امروز بعد از 26 سال پیکر پاک و مطهر این شهیدان عالیقدر ساعت5,30 وارد زنجان شد.

وی اظهار داشت: پیکر پاک و مطهر این دو شهید  امروز بعد از ظهر دوم مهر ماه امسال وارد شهر زنجان شد و مراسم مشایعت خودرویی شهدا از عوارضی و کمربندی شمالی به سمت مزار شهدای پایین و استقبال از این شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در همین مزار انجام شد.

مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس  استان زنجان، گفت: مراسم شب وداع نیز در مسجد شهدا همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی( ع) با همکاری هیات ثارالله بعداز نماز مغرب و عشا با حضور گسترده و پرشور مردم شهید پرور و خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

مهدیخانی تاکید کرد: همچنین ساعت هفت صبح روز پنج شنبه مراسم زیارت عاشورا در تیپ 16 زرهی در محضر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: آئین تشیع و تدفین  پیکر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس ساعت 9 صبح  از ابتدای خیابان شهید مطهری فرودگاه  به سمت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) واقع در سه راه امجدیه تشییع و همزمان با سالروز شهادت نهمین امام شیعیان عالم در خاک زنجان به خاک سپرده می شود.


۱۳۹۳/۷/۲ - ۲۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن