تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821203878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیمی که به علت داشتن حجاب، بازنده شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تیمی که به علت داشتن حجاب، بازنده شد


تیم ملی بسکتبال زنان قطر، پس از اجازه نیافتن بازیکنانش برای داشتن حجاب، از شرکت در مسابقه‌ برابر مغولستان در چارچوب بازی های آسیایی کره جنوبی، خودداری کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرگزاری آسوشیتدپرس از اینچئون گزارش داد، آنا جیهیون، سخنگوی کمیته برگزارکننده رقابت های آسیایی، در گفتگو با این خبرگزاری گفت: «بازیکنان قطری، از برداشتن حجاب خود خودداری کردند».
 

تیم, بسکتبال, زنان, قطر


وی افزود: بعد از ظهر امروز چهارشنبه، ده دقیقه پس از زمانی که قرار بود بازی آغاز شود، مسابقه پایان یافته اعلام و نتیجه آن به سود مغولستان ثبت شد.

وی تصریح شد: برگزارکنندگان مسابقه، هیچ دستور کاری برای اجازه دادن به بازیکنان برای استفاده از روسری دریافت نکردند و فقط از قوانین پیروی کردند که استفاده از پوشاک برای سر، وسائل جانبی مو و جواهر را ممنوع کرده است.

وی گفت: «کمیته برگزارکننده در تدوین قوانین، نقشی ندارد و مقامات مسابقه هیچ دستورکاری از فیبا (فدراسیون بین‌المللی بسکتبال) در این خصوص دریافت نکردند».

این در حالی است که ورزشکاران اجازه پیدا کرده‌اند در دیگر ورزش‌ها از جمله بدمینتون و تیراندازی، حجاب داشته باشند.

قوانین بسکتبال امسال زمانی در کانون توجه قرار گرفت که به دو بازیکن هندی در جریان مسابقه های جام آسیا در ماه ژوئیه در چین گفته شد پوشش ویژه خود را از سرشان بردارند.

این ماه، فیبا اعلام کرد، به‌ طور آزمایشی به مدت دو سال به بازیکنان اجازه خواهد داد در رقابت های داخلی، پس از کسب اجازه  از پوشش سر استفاده کنند.



چهار شنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن