تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس IPC / مدال نعمتی در لندن یکی از 25 لحظه برتر جنبش پارالمپیک


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس IPC / مدال نعمتی در لندن یکی از 25 لحظه برتر جنبش پارالمپیک ورزش > دیگر ورزشها - کمیته بین المللی پارالمپیک، (IPC) به مناسبت فرارسیدن بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود، اقدام به انتخاب 25 لحظه برتر جنبش پارالمپیک کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت خبری پارالمپیک؛ لحظه کسب مدال طلای پارالمپیک لندن، توسط زهرا نعمتی، بانوی کماندار کشورمان نیز در میان این 25 لحظه و رویداد برتر و در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است.  کمیته بین المللی پارالمپیک برای یافتن بهترین لحظات و رویداهای جنبش پارالمپیک در 25 سال اخیر، اقدام به انجام یک نظر سنجی جهانی از عموم مردم کرد که طی آن بهترین لحظات و رویدادهای به یاد ماندنی خود را در زمینه بازی های پارالمپیک، جهانی، آسیایی و حتی یک لحظه ورزشی در یک زمین ورزشی، به IPC ارسال کنند. در نهایت از میان 500 مورد دریافتی از 5 قاره جهان، 25 لحظه و رویداد برتر طی 25 سال گذشته با نظر نهایی هیات رئیسه IPC انتخاب و در سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک منتشر شد. این 25 لحظه و رویدادی که توسط مردم انتخاب شده، توسط هیات رئیسه IPC نیز رای گرفته و نشانگر دستاورد جنبش پارالمپیک در این یک ربع قرن است.
مراسم جشن بیست و پنجمین سالگرد تاسیس کمیته بین المللی پارالمپیک در شهر دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد.
252 41  

کلید واژه ها: وزارت ورزش و جوانان -




چهارشنبه 2 مهر 1393 - 12:59:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن