تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820434656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرای سعدالسلطنه قزوین بهترین نماد تاریخ کهن قزوین است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین آقازاده:
سرای سعدالسلطنه قزوین بهترین نماد تاریخ کهن قزوین است
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی ایران گفت: مجموعه تاريخی و فرهنگی سعدالسلطنه يکی از شاخص ترين آثار تاريخی محسوب می شود که بخشی از تاريخ کهن قزوين را به زیبایی نمایان می کند.



به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور روز چهارشنبه در دیدار با مسعود نصرتی شهردار قزوین گفت: در بازدیدهایی که از برخی بناهای تاریخی داخل شهر قزوین صورت گرفت به نظر می رسد شهردار قزوين اقدامات بسيار خوب و مهمي در زمينه ايجاد امکانات براي جذب گردشگر در شهر قزوين انجام داده است که بايد از اين اقدامات حمايت کرد.

آقازاده، افزود: استان قزوين با داشتن فضاهاي متعدد و متنوع تاريخي، طبيعي و تفريحي مانند گوهري در کشور تلقی می شود که بايد از تلاش‌هاي شهردار براي بهره ‌برداري از ظرفيت‌هاي گردشگري قزوين حمايت جدی شود تا برنامه ها با سرعت و شتاب بیشتری تداوم یابد.

وي تصریح کرد: استاندار قزوين ديدگاه نزديکي به شهردار در زمينه توسعه گردشگري دارد و شوراي شهر قزوين هم يک شوراي متحد و همدل است و اين دو موضوع مهم، کمک خوبي است تا شهردار قزوين بتواند توسعه گردشگري را در شهر قزوين محقق کند.

آقازاده اظهار کرد: شهر قزوين داراي ظرفيت‌هاي خوب مراکز ديني تاريخي و طبيعت است و بر اين اساس شهر قزوين بايد يک شهر گردشگري باشد و تنها به يک شهر عبوري و رفع نيازهاي اوليه خلاصه نشود.

مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی ایران گفت: ايجاد فضاهاي تفريحي تله سي‌يژ و دهکده طبيعت در بوستان ملي باراجين از عوامل مهم جذب گردشگر طبيعت است که قزوين با اين ظرفيت‌ها مي‌تواند در جذب گردشگري طبيعت موفق باشد.

وي اضافه کرد: پارک ملی باراجين از بوستان‌هاي بسيار جذاب کشور است که ظرفیت های فراوان و موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد و شهردار قزوين با امکاناتي که در اين بوستان فراهم کرده و موقعيت جغرافيايي آن، مي‌تواند کمک شاياني در جذب گردشگر داشته باشد.

مديرعامل شرکت توسعه ايرانگردي و جهانگردي کشور گفت: مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه يکي از شاخص ترين آثار تاريخي است که بخشي از تاريخ کهن قزوين را به نمايش گذاشته است.

وي افزود: جايگاه و ظرفيت گردشگري قزوين در بين کلان شهرها داراي رتبه دوم و سوم است و بايد به مردم شهر قزوين تبريک گفت که داراي اين همه آثار تاريخي بکر و زيبا هستند لذا ضروری است از اين ظرفيت‌ها براي جذب گردشگر استفاده کرد.
 


۱۳۹۳/۷/۲ - ۱۳:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن