تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804118742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات به شهروندان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قزوین بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات به شهروندان تاکید کرد قزوین-ایرنا- استاندار قزوین بر توزیع عادلانه و منصفانه امکانات و خدمات از سوی مجموعه مدیریت شهری به شهروندان تاکید کرد و گفت: تبعیض و فرق گذاشتن بین مردم زیبنده و شایسته نظام اسلامی نیست.


به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین که چهارشنبه شب به ایرنا نمابر شده است، استاندار قزوین در دیدار با اهالی این منطقه با بیان اینکه دیدار با مردم مناطق مختلف و رفع مشکلات آنها یکی از برنامه هایی است که بطور جدی آنرا در دستور کار خود قرار داده ایم، افزود: با توجه به مشکلات موجود در مناطق جنوبی شهر قزوین اولویت را به این مناطق دادخ ایم و با حضور فعال تر نسبت به گذشته بدنبال حل مشکلات و توزیع عادلانه امکانات و منابع دیگر در بین شهروندان قزوینی هستیم.
"مرتضی روزبه" با بیان این مطلب که هیچ تفاوتی بین شهر و روستا و مناطق مختلف شهری برای ارایه امکانات و خدمات نباید وجود داشته باشد و این یک اصل در منشور نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اگر اعتبارات کم است برای همه مناطق باید کم باشد و اگر امکاناتی نیز وجود دارد باید بطور عادلانه توزیع شود.
استاندار قزوین با بیان اینکه نباید در یک شهر تقسیم بندی های مختلفی به لحاظ برخورداری از امکانات وجود داشته باشد، اظهار کرد: همه مردم باید برای مسوولان یکسان هستند.
استاندار در ادامه به توزیع نامناسب امکانات درمانی و بهداشتی در سطح شهر قزوین اشاره و اظهار داشت: در بسیاری از مناطق شهری قزوین مردم جهت تهیه دارو و دسترسی به درمانگاه و پزشک دچار مشکل هستند و این در حالی است که پزشکان و داروخانه های قزوین فقط در یک سری از مناطق متمرکز شده اند و این موضوع با هیچ قاعده و نظامی برابر نیست.
روزبه با بیان این مطلب که این توزیع ناعادلانهدر سایر بخش ها همچون امور زیر بنایی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز وجود دارد، تصریح کرد: در برخی از مناطق جنوبی قزوین از جمله خیابان های ایران گاز، اصفهان و بلوار جمهوری اسلامی مردم برای ساده ترین کارهای بانکی مجبور به طی مسافت های طولانی و صرف وقت های زیادی هستند که این نشان از مدیریت نکردن در این حوزه است و برای حل این موضوع باید شورای بانک های استان تصمیمات لازم را اتخاذ کند.
وی با اشاره به اینکه بردن لفظ بافت فرسوده و منطقه محروم برای مناطق قدیمی شهر درست نیست، افزود: مناطق قدیمی گویای تاریخ و هویت گذشته قزوین و محل سکونت شهدا و شخصیت های برجسته و محل استقرار اماکن مذهبی و متبرکه استان است و باید برابر با قدمت و وزن آنها برایشان تصمیم گیری کرد.
استاندار در ادامه پیشنهاد کرد با توجه به مشکلات موجود در بافت قدیمی و جنوب شهر قزوین شهرداری منطقه یک در این حوزه مستقر شود تا به راحتی مردم مشکلات خود را پیگیری کنند و شهرداری نیز از نزدیک بر مسایل اشرافیت داشته باشد.
استاندار قزوین در خصوص انتقاد اهالی خیابان ایران گاز مبنی بر بی توجهی به اعزام معلمین مجرب و با سابقه به مدارس جنوب شهر نیز گفت: آموزش و پرورش باید این موضوع را بررسی و در صورت وجود این مشکل آنرا را رفع کند چراکه هیچ فرقی نباید بین مدارس جنوب و شمال شهر وجود داشته باشد.
وی در خصوص اراضی بلاتکلیف در محدوده بافت شهری نیز گفت: شهرداری و شورای شهر قزوین باید ضمن گفتگو با مالکین با تشکیل ستاد ویژه ای تکلیف زمین ها را مشخص نمایند
استاندار قزوین همچنین تاکید کرد تصمیماتی که در خصوص مناطق مختلف شهری قزوین گرفته خواهد شد از طریق معاونت عمرانی استانداری و یک گروه سه نفره به نمایندگی از مردم پیگیری خواهد شد.
روزبه با بیان اینکه مسایل و مشکلات تمامی مناطق شهری باید از سوی فرمانداران و شهرداران حل و فصل شود تا مردم حلاوت و شیرینی عدالت را احساس کنند، به فرماندار قزوین نیز تاکید کرد تا با حضور در مساجد مختلف شهر از نزدیک ضمن گفتگو با مردم، مسایل و مشکلات مناطق را شناسایی و تصمیمات لازم در خصوص آنها گرفته شود.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی نیز تاکید کرد: مدیران با حضور در مناطق مختلف ضمن مطالعات میدانی باید نسبت به شناسایی و رفع مشکلات مردم با هماهنگی با فرمانداری و معاونت عمرانی استانداری اقدام نمایند.
استاندار در پایان به اقدامات صورت گرفته طی چند سال گذشته اشاره و تصریح کرد: برنامه های بسیار خوبی توسط مدیرت شهری صورت گرفته اما آنها کافی نیست و باید به فکر ارایه خدمات بیشتر به مردم بود.
وی اظهار کرد: البته شهرداری قزوین در آینده نیز برنامه ریزی خوبی را برای توسعه جنوب شهر در دستور کار قرار داده است که ساماندهی امامزاده حسین (ع) و اجرای سه تقاطع غیر هم سطح از جمله این برنامه هاست.
روزبه در بخش دیگری از سخنان خود به سیره و منش زندگی مقام معظم رهبری اشاره و اظهار داشت: ایشان با توجه به بیماری که طی چند روز گذشته داشتند تاکید کردند که در یک بیمارستان دولتی و بدون اینکه مشکلی برای کسی و بیماران دیگر بوجود آید تحت درمان قرار بگیرند و این در حالی است که باید دید آیا رهبران و پادشاهان و روسای جمهور و مقامات عالی کشور هاییدیگر آیا اینگونه برخورد می کنند.
وی با تاکید بر اینکه سیره و منش مقام معظم رهبری باید الگو و ملاک همه ما باشد، خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم که در کشور و نظامی خدمت می کنیم که جاه طلبی، خود برتر بینی و سوء استفاده از اموال بیت المال را بر نمی تابد و دارای چنین رهبر فرزانه ای است.
استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و مدیریت شهری قزوین در ادامه این نشست که در مسجد دوطفلان مسلم خیابان ایران گاز برگزار شد به بررسی مسایل و مشکلات اهالی این منطقه پرداختند.
7392/ 614


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن