تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803698526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه حملات آمریکا را در سوریه محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: روسیه حملات آمریکا را در سوریه محکوم کرد خبرگزاری پانا: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حملات هوایی آمریکا را در سوریه محکوم کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲ مهر ساعت 10:40



به گزارش خبرگزاری پانا، آلکساندر لوکاشویچ گفت:درباره حملات موشکی آمریکا به مواضع گروه تروریستی دولت اسلامی با حمایت دیگر کشورها باید بگویم طرف روسی یادآور می شود که هرگونه اقدامی نظیر آن فقط می تواند با تبعیت از حقوق بین الملل اجرا شود که اعلام رسمی یک جانبه درباره حمله ، مطابق با حقوق بین الملل نیست بلکه رضایت آشکار دولت سوریه یا تصویب تصمیم شورای امنیت سازمان ملل متحد براساس حقوق بین الملل است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت:مبارزه با تروریسم در خاورمیانه و شمال آفریقا نیاز به تلاش های هماهنگ تمام جامعه جهانی با حمایت سازمان ملل متحد دارد. تلاش ها برای دستیابی به اهداف ژئوپولتیک شخصی، نقض حاکمیت مستقل کشورها در منطقه است و فقط موجب افزاش تنش و بی ثباتی بیشتر اوضاع خواهد شد.
آلکساندر لوکاشویچ گفت:مسکو بارها هشدار داده است طراحان سناریوهای زور یک جانبه باید مسئولیت کامل حقوقی اقداماتشان را بپذیرند. دفاع اوباما از حملات هوایی در سوریه رئیس جمهور آمریکا در نامه ای به کنگره این کشور از تصمیم خود در حملات هوایی به سوریه دفاع کرد. باراک اوباما در نامه ای به مجلس نمایندگان درباره جنگ در سوریه نوشت:همانطور که بارها به کنگره گفتم ،نیروهای مسلح آمریکا به عملیات علیه القاعده و نیروهای وابسته در نقاط مختلف ادامه می دهند. باراک اوباما افزود:من این اقدامات را دستور داده ام که به نفع امنیت ملی و سیاست خارجی آمریکا و براساس اختیار قانونی من به عنوان فرمانده کل و به عنوان رئیس اجرایی است.همچنین اختیار قانونی من هدایت روابط خارجی آمریکا است.
تجاوز امریکا به خاک سوریه به بهانه جنگ علیه داعش نیروی هوایی آمریکا با ادعای مبارزه با داعش، به خاک سوریه تجاوز و بیش از بیست نقطه از این کشور را بمباران کرد. جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در این باره گفت: در این حملات از جنگنده ها ،بمب افکنها و موشک های تاماهاک استفاده شد. کربی افزود: تصمیم اجرای حملات هوایی اوایل روز دوشنبه به دستور «ژنرال لیود آستین» Lloyd Austin ریاست فرماندهی مرکزی امریکا و براساس مجوزی که از سوی فرماندهی کل به وی اعطا شد ، صورت گرفت. ابویوسف الترکی یکی از فرماندهان میدانی جبهه النصره و شماری از اعضای گروه او در حمله هوایی آمریکا به اطراف ادلب کشته شدند. دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: شمار تلفات ناشی از حملات آمریکا به مواضع جبهه النصره در شمال سوریه به 50 تن رسید. دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد ائتلافی که رهبری آن را آمریکا برعهده دارد بامداد (سه‌شنبه) افزون بر حملات استان رقه، 22 حمله به منطقه بوکمال سوریه ، در نزدیک مرز عراق، صورت داد. آمریکا اعلام کردهواپیماهای اردن، عربستان، قطر، امارات و بحرین هم در حملات هوایی به مواضع داعش و جبهه النصره در سوریه مشارکت داشتند. در این باره شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه اعلام کرد به گزارش وزارت امور خارجه سوریه، واشنگتن روز گذشته به بشار الجعفری نماینده این کشور در سازمان ملل حمله به مواضع گروه تروریستی داعش در الرقه را اطلاع داده بود. این درحالیست که شبکه الحدث گزارش داد: یک مقام آمریکایی اطلاع دادن به دمشق درباره حملات هوایی به مواضع داعش در الرقه را تکذیب کرد. گفته می شود گروه داعش تهدید کرده است به حملات هوایی آمریکا و متحدانش پاسخ خواهد داد.
ائتلاف بین المللی حومه حلب را هدف قرار داد شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: ائتلاف بین المللی حملات جدیدی را در روستاهای منطقه حومه شمالی استان حلب سوریه آغاز کرده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن