تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه زیرساخت های تولید و اشتغال در گیلان نیازمند تلاش مضاعف است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان احمدی پور:
توسعه زیرساخت های تولید و اشتغال در گیلان نیازمند تلاش مضاعف است
رشت – خبرگزاری مهر: معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری گیلان بر توسعه زیرساخت های تولید و اشتغال در استان تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی پور شامگاه سه شنبه در جلسه اجتماعی استان افزود: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " از سوی مقام معظم رهبری ارتقای سطح فرهنگ و اقتصاد کشور تکلیف همه مسئولان است.  وی همچنین اصلی‌ ترین موضوع مهم کشور را اشتغال در زمینه‌ های مختلف دانست و بیان داشت: رونق فعالیت های تولیدی منجر به توسعه فرصت های شغلی و جنب و جوش بازار کسب و کار می شود. معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری گیلان مردم را عامل اصلی توسعه، تولید و سرمایه گذاری دانست و گفت: این استان شمالی دارای ظرفیت های بی نظیر و توانمندی های سرشاری است. وی تاکید کرد: با شکوفایی و بهره برداری درست و بهینه از این ظرفیت ها می توان مشکل بیکاری استان را رفع کرد. احمدی پور در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس جایگاه خاصی در نظام اسلامی دارد چراکه یادآور شهادت‌ ها، شهامت‌ ها، شجاعت‌ ها و فداکاری‌ هایی است که مردم در طول هشت سال دفاع مقدس انجام دادند. وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری ارزش ها، فضیلت ها و پاکی های یاران انقلاب و پلشتی دشمن است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گیلان افزود: در جنگ تحمیلی ملت ایران با اتکا به ایمان و تبعیت از رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی توانست بر فشارهای بین المللی فائق آید و هویت خود را در زیر آن همه فشار بازیابی کند. وی همچنین با بیان اینکه دفاع مقدس اوج دلدادگی ملت به اسلام و آموزه های دینی برای حفاظت از خاک سرزمین در کنار صیانت از ایمان و اعتقاد بود، اذعان داشت: اصلی ترین عناصر پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی ایمان به نصرت خدا، وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت فقیه  بوده است.


۱۳۹۳/۷/۱ - ۲۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن