تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پویایی هر جامعه وابسته به حرکت روبه رشد آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شیراز: پویایی هر جامعه وابسته به حرکت روبه رشد آموزش و پرورش است خبرگزاری پانا:فرماندار شیراز گفت: باید با استفاده از استعدادها و امکانات موجود زمینه رشد و تعالی دانش آموزان را فراهم کنیم.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر ساعت 17:18



به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی امیری در مراسم نواختن زنگ مهر در یکی از مدارس شیراز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس گفت: امید است آینده‌سازان کشور در شرایطی که امروز به برکت رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس حاصل شده بتوانند مدارج علمی را یکی پس از دیگری کسب کنند و همچون سال‌های گذشته پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بالاتر از سایر کشورهای دنیا برافراشته نگه دارند.
فرماندار شیراز ابراز داشت: آموزش و پرورش باید در راستای کیفیت بخشی و فراهم کردن نیازهای فکری جوانان تلاش کند.
وی با بیان اینکه حرکت و پویایی هر جامعه بستگی به حرکت روبه رشد آموزش و تعلیم و تعلم دارد اظهار داشت: باید با استفاده از استعدادها و همچنین امکانات موجود زمینه رشد و تعالی جامعه و دانش آموزان را فراهم کنیم زیرا دانش آموزان سرمایه های اصلی این مملکت هستند و این توجه بسیار مهم و با ارزش است.
امیری افزود: این تجربه برای همه کشورهای توسعه یافته ایجاد شده که آموزش و پرورش رکن و محور اساسی جامعه است و کشورهای در حال توسعه نیز تلاش دارند تا این اصل را به عنوان یکی از مؤلفه های توسعه یافتگی، سرلوحه خود قرار دهند.
وی ادامه داد: از این رو ما تلاش داریم با تأکید بر این اصل مهم، زمینه ترقی و تعالی و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم آوریم.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز توسعه پایدار را در گروی توسعه نیروی انسانی کارآمد و تاثیرگذار دانست و گفت: تنها راه داشتن نیروی انسانی کارآمد، مفید و تاثیرگذار در جامعه توجه و هموار ساختن زیرساخت‌ها در آموزش و پرورش است؛ بنابراین مجموعه آموزش و پرورش باید در راستای کیفیت بخشی و فراهم کردن نیازهای فکری جوانان تلاش کند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار معلم بر شخصیت فرزندان در دوران تحصیل بعد از والدین تصریح کرد: حقیقتا هرچقدر قدردان معلمان باشیم کم است و جادارد در هر فرصتی از آنها تشکر کنیم البته معلمان باید طوری دانش‌آموزان را تربیت کنند که کشور در آینده به وجود افراد عدالت طلب، مستقل و معتقد به انجام کارهای گروهی به دور از هر گونه تعصب و پیش داوری افتخار کند و افرادی امثال دکتر خدادوست،شهید شهریاری را به جامعه تحویا دهند تا موجب افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان شوند.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن