تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805708165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درهای بیمارستانی مجهز در کش و قوس مدیران بسته شد/ البرز محروم نیازمند درمان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز در نشستی مطرح شد؛
درهای بیمارستانی مجهز در کش و قوس مدیران بسته شد/ البرز محروم نیازمند درمان
کرج – خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: درب های یکی از مراکز درمانی مجهز در استان البرز متاسفانه به دلایلی بسته شده و این درحالی است که البرز در بخش درمانی یکی از مناطق محروم کشور به شمار می رود.



به گزارش خبرنگار مهر، دومین نشست خبری حمید درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اصحاب رسانه عصر امروز در سالن فارابی این دانشگاه برگزار شد. در این نشست درفشی در ابتدا با ابراز امیدواری از بهبود وضعیت زیر ساخت های بهداشتی درمانی در استان البرز به وضعیت دانشکده های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در آستانه سال تحصیلی جدید پرداخت و اعلام کرد: در بخش آموزش ساختمان دانشکده دندانپزشکی به اتمام رسیده و در سال تحصیلی جاری در این رشته ثبت نام به عمل می آید. وی ادامه داد: فضای آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دارای مشکل است که با توجه به تعداد دانشجویان باید رفع شود. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز همچنین وضعیت بخش درمانی را یکی از معضلات در استان عنوان کرد و اظهار داشت: در تلاش برای رفع کمبودهای استان هستیم و در طی سه ماهه گذشته با تشکیل هیئت رئیسه جدید در دانشگاه علوم پزشکی 60 تخت بیمارستانی و 40 تخت ICU به بیمارستان مدنی افزوده شده است. درفشی در خصوص بیمارستان شهید مدنی نیز گفت: شش هزار متر مربع به مساحت بیمارستان شهید باهنر در طی یک و نیم سال آینده افزوده خواهد شد و در سه ماه گذشته 150 تخت بیمارستانی به بیمارستان کمالی نیز افزوده شده است. وی به برنامه های تحول سلامت و اجرای آن در استان البرز اشاره و عنوان کرد: تا کنون سه میلیارد برای دارو و تجهیزات در استان تامین شده است و تمامی زایمان های طبیعی در البرز با اعتبارات مشخص شده به صورت رایگان انجام می پذیرد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه استقبال مردم از طرح تحول نشان از رضایت مردم است، گفت: البرز به لحاظ درمانی در وضعیت نامناسبی قرار دارد از این رو تا فضای مناسب برای ارائه خدمات وجود نداشته باشد به طور قطه نارضایتی نیز وجود خواهد داشت. درفشی از اجرای طرحی در بخش درمان همزمان با سراسر کشور در استان البرز خبر داد و افزود: در شهرهای زیر 50 هزار نفر و حاشیه نشین ها با خرید خدمت از بخش خصوصی و تجیهز بخش دولتی به شهروندان این مناطق خدمات درمانی ارائه شود. وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر محرومیت استان البرز در مباحث درمانی و محدودیت امکانات اظهار داشت: درب های بیمارستانی به نام کوثر با امکانات درمانی مجهز در یکی از مناطق کرج متاسفانه بسته شده است و تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای خرید این مرکز و یا اجازه آن برای ارائه خدمات به مردم به جایی نرسیده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از اصحاب رسانه خواست با توجه به وضعیت نا مناسب استان در بخش درمان پیگیر این موضوع باشند. درفشی گفت: این مرکز درمانی به بخش های روانپزشکی، مسمومیت، دیالیز، ICU، سوختگی و ... مجهز است که راه اندازی آن به استان کمک خواهد کرد. وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در استان البرز 270 هزار دفترچه بیمه دارند و راه اندازی این مرکز می تواند به درمان این قشر نیز کمک کند، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی خرید و یا اجاره این مرکز را برای ارائه خدمات درمانی دارد اما متاسفانه تاکنون پیگیری های ما به نتیجه نرسیده است.  


۱۳۹۳/۷/۱ - ۱۷:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن