تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819983738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهواره و فضاي مجازي ابزار تهاجم دشمن عليه جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۱۶ب.ظ)
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور: ماهواره و فضاي مجازي ابزار تهاجم دشمن عليه جوانان است مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور گفت: اگر دشمنان در جنگ تحميلي جسم جوانان ما را هدف قرار دادند، امروز با بهره‌گيري از شبکه‌هاي ماهواره‌اي و فضاي مجازي ذهن و روح آنان را درگير کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري در مراسم آغاز سال تحصيلي مدارس آموزش و پرورش استان قم که صبح امروز در دبيرستان ماندگار شيخ صدوق برگزار شد اظهار کرد: دانش آموزان بايد همان گونه که مردان بزرگ اين سرزمين با صلابت در هشت سال جنگ تحميلي در برابر دشمنان اسلام ايستادند، با درس خواندن و رسيدن به مدارج عالي راه‌ آنها را ادامه داده و در مقابل هجمه‌هاي دشمن در تمام زمينه‌ها بايستيد.
وي با تاکيد بر اينکه عمر انسان و فرصت‌هايي که در اختيار دارد به سرعت تمام مي‌شود بيان کرد: دانش‌آموزان بايد از تمام فرصت‌هايي که در اختيار دارند براي کسب علم و دانش، تحصيل و تهذيب استفاده کرده و با نشاط و شادابي در کلاس‌هاي درس حضار شوند تا در نهايت بتوانند به توسعه و آباداني کشور در حوزه‌هاي مختلف کمک کنند.
رئيس حوزه‌هاي علميه کشور با بيان اينکه هرچه تلاش شما بيشتر شود قطعاً کشور نيز با سرعت بيشتري توسعه و رشد خواهد داشت خاطرنشان کرد: تمام موفقيت‌هاي رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحميلي در سايه معنويت، انس با قرآن، اخلاص، دوري از گناهان و نماز شب به دست آمد و همه افراد به ويژه جوانان و نوجوانان بايد اين روحيه را سرلوحه زندگي خود قرار دهند.
آيت الله حسيني بوشهري ادامه داد: دانش آموزان بايد خود را با قرآن و معارف آن مانوس کنند و حداقل روزانه يک صفحه از اين کتاب آسماني را قرائت کرده و با مفهوم آن آشنا شوند و در اين مسير به صورت ثابت قدم حرکت کنند.
وي با اشاره به اينکه جوانان اين مرز و بوم روزي در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ايستادند و با جانفشاني از خاک و دين خود دفاع کردند تاکيد کرد: امروز نيز جنگ ديگري عليه ارزش‌هاي اسلامي بر ما تحميل شده و جنگي خاموش عليه شما و مردم ما درگرفته است؛ جنگي که اسلحه‌هاي مرگبار آن همان ماهواره‌ها و فضاي مجازي است.
مدير حوزه‌هاي علميه با تاکيد بر اينکه دشمن مي‌خواهد با اين ابزار در قلب خانه‌هاي ما نفوذ کند گفت: اگر دشمنان در جنگ تحميلي جسم جوانان ما را هدف قرار دادند، امروز با بهره‌گيري از شبکه‌هاي ماهواره‌اي و فضاي مجازي ذهن و روح آنان را درگير کرده‌اند.
حسيني بوشهري در پايان با بيان اينکه ما منکر استفاده‌هاي مثبت از موبايل و فضاي مجازي نيستيم خاطرنشان کرد: ولي قطعاً اين وسايل مي‌توانند در صورت استفاده ناصحيح به ابزاري خطرناک تبديل شوند و وظيفه همه ما است که برابر مفاسد مقابله کرده و با بهره‌گيري از همين ابزارها به ترويج آموزه‌هاي دين مبين اسلام بپردازيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن