تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجویان پزشکی در اصفهان یک به 14 است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان چنگیز:
نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجویان پزشکی در اصفهان یک به 14 است
اصفهان – خبرگزاری مهر: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یک به 14 نفر است که در میان سایر دانشگاه های پزشکی کشور دارای پایین ترین نسبت است.



به گزارش خبرنگار مهر، طاهره چنگیز ظهر امروز در جشن بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویژه دانشجویان و استادان اظهار داشت: تعداد دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال تحصیلی 94-93 حدود 900 نفر است. وی بیان داشت: نسبت اعضای هیئت علمی به دانشجو در این دانشگاه یک به 14 نفر است که در میان سایر دانشگاه های پزشکی کشور دارای پایین ترین نسبت است. معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: در صدد ترمیم این موضوع هستیم. وی بیان داشت: این دانشگاه دارای 9 هزار و 778 دانشجو و 717 عضو هیئت علمی در 150 رشته در همه مقاطع تحصیلی و 10 دانشکده است. چنگیز افزود: از میان دانشجویان، 35 درصد در مقطع کارشناسی، 34 درصد در دکترای عمومی، 13 درصد در کارشناسی ارشد، 11 درصد در تخصص پزشکی و دندانپزشکی، پنج درصد در مقطع دکترا، یک درصد در فوق تخصصی و فلوشیب و یک درصد در MPH مشغول تحصیل هستند. وی گفت: شاخص های مورد توجه ما برای ارتقای کیفیت، انضباط، هدفمندی، تناسب، عدالت و پاسخگویی به نیاز جامعه است. چنگیز اضافه کرد: دانشگاه فرصتی است برای اینکه دانشجویان با مطالعه درست، استفاده بهینه از زمان‌ و تحقیق و پژوهش و بهره‌گیری از دانش اساتید، خودشان را در مسیری که قدم نهاده‌اند رشد دهند تا روزی بتوانند با علم ارزشمند خود جایگزینی مناسب و لایق چه در حوزه مسئولیت در دانشگاه و چه خدمت به مردم در درمان بیماری‌های آنان بشوند.
  انرژی دانشجویان در رآکتور دانشگاه بیش از انرژی هسته ای حق مسلم است رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان نیز در این همایش گفت: آنچه بیشتر از انرژی هسته ای، حق مسلم ما است، انرژی دانشجویان در رآکتور دانشگاه است. شقایق حق جوی با بیان اینکه شاخصه سبک زندگی دانشجویی، پژوهش است، افزود: ما پژوهش می کنیم تا رازهای خدا و خلقت را پیدا کنیم. وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پس از علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، سومین دانشگاه پزشکی کشور در زمینه بروندادهای علمی است. رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با بیان اینکه تفاوت زیادی بین سبک زندگی در دوره دبیرستان و دانشگاه وجود دارد، گفت: ورود به دانشگاه و تحصیل در آن همانقدر که هیجان‌انگیز است سخت نیز است و از مهمترین تفاوت‌ها نیز مبحث پژوهش در دانشگاه‌ها است. وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بعد از دانشگاه تهران و شهید بهشتی سومین دانشگاه کشور از لحاظ برند پژوهشی است و سال گذشته نیز کمیته پژوهشی دانشگاه در جشنواره رازی مقام اول را کسب کرد. حق جوی افزود: همه ما در تلاش هستیم تا دانشجویان را در قدم نهادن به عرصه تحقیق و پژوهش و کشف ناشناخته‌ها و رموز خداوند یاری کنیم.


۱۳۹۳/۷/۱ - ۱۶:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن