تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821157935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمديد فراخوان نمايندگي‌هاي اطلاع‌رساني گردشگري ايران در خارج از کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۱۳ب.ظ)
تمديد فراخوان نمايندگي‌هاي اطلاع‌رساني گردشگري ايران در خارج از کشور فراخوان نمايندگي‌هاي اطلاع‌رساني گردشگري جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور تا 15 مهر تمديد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين فراخوان در راستاي اجرايي شدن سياست‌هاي توسعه گردشگري مبني بر راه‌اندازي نمايندگي‌هاي اطلاع‌رساني گردشگري ايران در خارج از کشور و پيرو مصوبات اولين نشست کميته فني راهبري اعلام و به منظور ارائه فرصت بيشتر به متقاضيان مهلت دريافت تقاضا تا 15 مهر تمديد شد.
در اين فراخوان آمده است، سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري با همکاري کانون جهانگردي و اتومبيلراني در راستاي عملياتي شدن سياست کلان توسعه صنعت گردشگري کشور توسط دولت جمهوري اسلامي ايران به عنوان ديپلماسي عمومي اقدام به راه‌اندازي نمايندگي‌هاي اطلاع‌رساني گردشگري در خارج از کشور کرده است.
اين فراخوان با هدف شناساندن و معرفي ظرفيت هاي گردشگري، اطلاع‌رساني، تبليغات، بازاريابي بين‌المللي گردشگري، ايجاد تعامل در کشور مقيم با طرف‌هاي ذيربط گردشگري کشورهاي خارجي، استفاده از امکانات، ارتباط با شرکت ها و مقامات گردشگري، فراهم کردن تسهيلات لازم جهت برگزاري رويدادهاي گردشگري، مبادله سياست رسانه‌اي و تخصصي گردشگري و انعکاس جاذبه‌هاي تاريخي، فرهنگي، طبيعي کشور و جلب مشارکت ايرانيان و هموطنان در خارج از کشور در توسعه صنعت گردشگري به متقاضيان فعال در عرصه گردشگري مجوز راه‌اندازي نمايندگي‌هاي اطلاع‌رساني گردشگري ايران در خارج از کشور اعطاء مي‌شود.
علاقه‌مندان و متقاضيان ايراني خارج از کشور براي کسب اطلاعات و جزئيات بيشتر و ثبت نام در سايت کانون جهانگردي و اتومبيلراني ايران به نشاني www.Tac.Org.ir مراجعه و تقاضاي خود را تا اول مهر سال جاري ارائه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن