تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820105327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه آموزش های فنی وحرفه ای در دستور کار آموزش وپرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیرستاد بازگشایی مدارس آموزش وپرورش فارس: توسعه آموزش های فنی وحرفه ای در دستور کار آموزش وپرورش است خبرگزاری پانا: دبیرستاد بازگشایی مدارس آموزش وپرورش فارس گفت:یکی از محور های اساسی سیاست های آموزش وپرورش توسعه آموزش های فنی وحرفه ای است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر ساعت 09:41



به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر قجری اظهار داشت:باید براساس سند تحول بنیادین به جایی برسیم که هردانش آموز یک مهارت را فرا گیرد.
وی همچنین به فعالیت مدارس شبانه روزی در استان اشاره کرد وافزود:این مدارس برای تحصیل دانش آموزان مستعد محروم ایجاد شده وباید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس همچنین در خصوص بازگشایی مدارس گفت:روز دوشنبه 31 شهریور جشن شکوفه ها ویژه بیش از 77 هزار کلاس اولی در نزدیک به 4500 آموزشگاه ابتدایی برگزار میشودواین دانش آموزان آغاز فصل نوینی را در زندگی خود جشن می گیرند.
دبیرستاد بازگشایی مدارس آموزش وپرورش فارس گفت:مراسم ویژه استانی این روزنیز با حضور مسوولین استانی در دبستان علی ابن ابیطالب شهر صدرا برگزار می شود.
قجری همچنین گفت:همچنین امروز نیز زنگ آغاز سال تحصیلی جدیدساعت 7:30 صبح به صورت هماهنگ در بیش از8600 آموزشگاه سراسر استان نواخته خواهد شد که دراین روزبیش از 780 هزار دانش آموزاستان فارس آغاز سال تحصیلی جدید رو جشن می گیرند. دبیرستاد بازگشایی مدارس آموزش وپرورش فارس گفت:مراسم ویژه این روز نیزبا حضور معاون وزیر، امام جمعه محترم شیراز، استاندار ومسوولین استانی در دبیرستان عشایری مالک اشترشیراز برگزار می شود.
قجری بابایان اینکه همه مقدمات برگزاری این جشن ها در مدارس آماده شده است گفت: که مسوولین آموزش وپرورش در سراسر استان بیش از سه ماه است که فعالیت مستمر دارند تا مدارس را برای دانش آموزان آماده کنند.


دبیرستاد بازگشایی مدارس آموزش وپرورش فارس گفت:تقریبا از تمام مدارس بازرسی بعمل امده وفضا ها و اماکن آموزشی و پرورشی خصوصا تجهیزات آموزشی، آزمایشگاهها وکارگاهها، نمازخانه ها ، سرویس های بهداشتی ، آبخوری ها ، کلاس های درس آماده شدند.
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس بابیان اینکه یک از سیاست های آموز ش وپرورش ایجاد روحیه نشاط است افزود: سعی شده تا محیطی سرشار از نشاط و شادابی فراهم گردد تا دانش آموزان با خاطره ای خوش شروع سال تحصیلی را سپری کنند .
قجری همچنین گفت:مراسم بازگشایی برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و شاد پیش بینی شده و دراین روزمعلمان عزیز، خانواده های محترم وهمچنین مسئولین با شاخه های گل و شرینی به استقبال دانش آموزان می روند. دبیرستاد بازگشایی مدارس آموزش وپرورش فارس گفت:در مراسم روز بازگشایی مدارس علاوه بر مسوولین آموزش وپرورش ائمه محترم جمعه ، فرمانداران ، بخشداران و سایر مسئولین ادارت شهرستان ها و مناطق دعوت به عمل آمده تادر مدارس سراسر استان حضور یابند. معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس گفت: به جهت تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس از خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان سرافراز نیز دعوت شده تا ضمن حضور دراین مراسم انشا الله به نحو شایسته از از آنها تجلیل هم بعمل خواهدآمد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن