تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816173679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از شبهه در برگزاري نشست رئيس در يک خبرگزاري تا يادآوري خاطرات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۳۷ب.ظ)
حاشيه هاي نخستين نشست خبري رئيس شوراي شهر تهران؛ از شبهه در برگزاري نشست رئيس در يک خبرگزاري تا يادآوري خاطرات برگزاري نخستين نشست خبري مهدي چمران در دوره دوم شوراي چهارم، حاشيه هايي از جمله چرايي برپايي اين نشست در يک خبرگزاري تا دادن حق کاشت درخت در زمين هاي بلا استفاده اما داراي صاحب را در پي داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، ظهر امروز، نخستين نشست خبري مهدي چمران، رئيس شوراي اسلامي شهر تهران برگزار شد که اين نشست با حواشي همراه بود.

• برپايي نخستين نشست خبري مهدي چمران، رئيس شوراي اسلامي شهر تهران و رئيس شوراي عالي استان ها در دوره جديد رياست بر شورا در خبرگزاري فارس شبهاتي را به همراه داشت. چمران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري موج مبني بر اينکه آيا برپايي نخستين نشست خبري شما در دوره دوم شوراي چهارم در خبرگزاري فارس، پيام خاصي را به همراه دارد؟، تاکيد کرد که " اين چنين نبوده و با دعوت مسوولان خبرگزاري فارس نشست خود را در اين خبرگزاري برپا کرده است. وي گفت: براي دومين بار است که بعد از حضورم در سمت رياست شوراي شهر در خبرگزاري ها حاضر مي شوم. پيش از اين بازديدي را نيز از خبرگزاري تسنيم داشته ام. " اظهارات مهدي چمران در رابطه با حضورش در خبرگزاري ها در حالي است که حضور وي در خبرگزاري تسنيم به 21 خرداد ماه سال 93 باز مي گردد و آن زمان احمد مسجد جامعي هنوز رياست شورا را برعهده داشته و چمران تنها رئيس شوراي عالي استان ها بوده است.
• رئيس شوراي اسلامي شهر تهران، با انتقاد از اختصاص نام بوستان مادر براي زميني که پروژه نور در آن ساخته مي شود، گفت: نبايد اين زمين به نام بوستان مادر نامگذاري مي شد و مشخص نيست چرا اين اتفاق افتاده است. پس از پيگيري اين موضوع نيز به ما گفته شد گوگل، اين منطقه را بوستان مادر نامگذاري کرده است. معتقدم بايد به اين محدوده، زمين موجود در خيابان آيت الله کاشاني ناميده شود.
• چمران در نشست خبري امروز خود در واکنش به سوالي مبني بر اينکه چرا شهرداري تهران در زمين هاي بلااستفاده موجود در شهر که داراي صاحب است اقدام به کاشت درخت مي کند؟، گفت: زماني که صاحب يک قطعه زمين، زمين خود را رها کرده و آن محدوده تبديل به زباله داني و سگ داني داشته است، شهرداري کار خوبي کرده که در آن محدوده درخت کاري کرده است. شهرداري اجازه هر گونه آباداني در شهر را دارد و اگر زميني بدون استفاده باشد مي تواند در آن زمين اقدام به کاشت درخت کند.
• زماني که رئيس شوراي شهر تهران با انتقاد برخي از خبرنگاران نسبت به حضور چهره هاي ورزشکار و هنرمند در شوراي شهر مواجه شد، گفت: مردم نمايندگان شوراها را انتخاب مي کنند و نمي توان گفت به صرف ورزشکار و يا هنرمند بودن، افراد تخصص ندارند. وي همچنين گفت: اگر مي بينيد برخي از اعضا، کمتر در جلسات علني به ارائه نظرات خود مي پردازند دليل نمي شود که گفته شود آن افراد هيچ کار مثبتي انجام نمي دهند. وي تاکيد کرد: خود من نيز شهوت سخنراني ندارم و دليلي نمي بينم با صحبت کردن زياد، خود را در منظر ديگران فعال جلوه دهم.
• در اين جلسه، چمران به ارائه خاطراتي از حضور رسول خادم در شوراي شهر پرداخت. وي گفت: زماني که خادم در شوراي شهر حضور پيدا کرد من ابتدا شک داشتم که وي بتواند به وظيفه نمايندگي خود به خوبي عمل کند اما پس از مدتي مشاهده کردم که خادم با جديت تمام، پيگيري مباحث را در دستور کار خود دارد و اکنون با قاطعيت مي توانم بگويم که خادم يکي از متخصص ترين افرادي بود که در شوراي شهر تهران و در کميسيون هاي فرهنگي و برنامه و بودجه فعاليت کرده است.
• در پايان اين نشست خبري، عکسي منقش به تصوير شهيد مصطفي چمران به برادر وي اهدا شد که مهدي چمران در مواجه با اين تصوير گفت: اين تصوير متعلق است به زماني که شهيد چمران در شط نيسان و جنوب سوسنگرد حضور داشته است و انعکاس آب در چهره اين شهيد به خوبي قابل مشاهده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن