تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820212241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی، محرکی خوب برای خلق آثار فاخر رضوی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع): جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی، محرکی خوب برای خلق آثار فاخر رضوی است خبرگزاری پانا: مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی توانسته با تشویق و ترغیب نویسندگان و اندیشمندان به مسائل مرتبط با سیره و زندگی حضرت رضا(ع)، محرکی خوب برای تولید آثار فاخر در زمینه علوم و معارف رضوی باشد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور ساعت 13:44



به گزارش خبر گزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سید جواد جعفری با اشاره به برگزاری جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، اظهار داشت: سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در برگزاری جشنواره بین‌المللیِ انتخاب کتاب سال رضوی چون سال‌های گذشته موفق بوده و عملکردی در خور تقدیرداشته است.
وی ادامه داد: جشنواره امام رضا(ع) یک رویداد صرف نیست، بلکه جریانی برآمده از توانمندی‌های یک ملت است که بر پایه دل‌های عاشق بنا نهاده شده و حامل ارزش‌های دین خدا و پیام‌آور عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) است و عظمت نام بلند امام رضا(ع) و عنایت حضرتش سبب‌ساز این جریان گسترده معنوی است،
او تصریح کرد: جشنواره بین المللی انتخاب کتاب سال رضوی با ایجاد یک رویکرد علمی در مورد حضرت رضا(ع) که خود عالم آل محمد(ع) بوده‌اند، نیاز و ضرورتِ موجود در این عرصه را پاسخگو بوده است.
جعفری گفت: خوشبختانه سازمان کتابخانه‌‌ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی  نهادی است که با شایستگیِ تمام از عهده برگزاری چنین جشنواره‌ای برآمده و در طی این سالها توانسته با رصد علمی و فرهنگی‌ای که در عرصه کتاب‌هایی با موضوعِ حضرت رضا(ع) انجام می‌دهد، به توسعه فرهنگ و علوم رضوی کمک شایانی نماید.
مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه معرفی فرهنگ و سیره رضوی جای کار فراوانی دارد بیان کرد: واضح است که باوجود کارهایی که صورت گرفته است، هنوز جای کار فراوانی وجود دارد لذا ما هرساله به رصدِ مجموعه جشنواره‌ها اقدام کرده تا در دور بعدی نقاط ضعف مرتفع و نقاط قوت تقویت شود. در این راه  دغدغه‌های مقام معظم رهبری در عرصه‌های فرهنگی، علمی و هنری اولویت ماست و در این راه از نظرِ کارشناسان، اساتید حوزه و دانشگاه و علمای اعلام به‌ویژه آیت‌ا... واعظ طبسی و آیت‌ا... علم‌الهدی که همواره مشوق بوده و عنایت داشته‌اند، بهره گرفته و می گیریم.
گفتنی است؛ اختتامیه هفتمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی توسط سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در 22 شهریورماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و قائم مقام تولیت عظمای آستان قدس رضوی برگزار شد و از 16 پژوهشگر و سه ناشر برگزیده در بخشهای علوم و معارف رضوی، تاریخ و سیره‌ی رضوی، زیارت، طب الرضا(ع)، ترجمه زبانهای خارجی، شعر، داستان، کودک و نوجوان، پایان نامه برتر، ناشر برتر، آثار شایسته‌ی چاپ و نیز کتاب برتر دیجیتال تجلیل شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن