تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804696253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری های البرز به فکر احداث پارکینگ باشند/ پارکبان عنصری فراموش شده در مدیریت ترافیک


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز صالح:
شهرداری های البرز به فکر احداث پارکینگ باشند/ پارکبان عنصری فراموش شده در مدیریت ترافیک
کرج - خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی البرز با اشاره به اینکه در ایام تعطیل در محدوده های فردیس، کمالشهر و حصارک ترافیک چند برابر می شود، اعلام کرد: شهرداری ها در کنار ایجاد شهرهای جدید باید به فکر احداث پارکینگ باشند چرا که امکانات حال حاضر پاسخگوی نیازهای مردم در 10 سال آینده نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای ترافیک استان در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با حضور استاندار البرز، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان، پلیس راهور، فرمانداران و جمعی از مدیران کل استان پیش از ظهر دوشنبه تشکیل شد.

سرهنگ کامران صالح جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان در حاشیه این جلسه میزان ترددها طی 3 ماه گذشته در کشور را 819 میلیون عنوان کرد و افزود: 89 میلیون تردد که 15 درصد ترافیک را تشکیل می دهد به استان البرز اختصاص داشته است. وی وضعیت ترافیکی استان را نامطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: از سال 83 تا حال حاضر وضعیت ترافیک کلانشهر کرج تغییری نکرده و به رغم گذشت زمان متاسفانه وضعیت مطلوب نشده است و اقداماتی نظیر تجهیز معابر سطح شهر به دوربین های الکترونیکی صورت گرفته است اما هنوز آثار آن به بار ننشسته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال 82 تعداد 19 دوربین در سطح شهر نصب شد، بیان کرد: در حال حاضر و با توجه به آخرین آمار 219 دوربین در  کل معابر سطح شهر نصب شده است که می تواند کمک شایانی در مدیریت بار ترافیکی کلانشهر کرج داشته باشد. محور چالوس نیازمند احداث پارکینگ اضطراری با ظرفیت 300 خودرو است صالح از محور کرج – چالوس به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد مواصلاتی کشور و استان یاد کرد، و گفت: با گذشت سالها هنوز نتوانسته ایم راه های جایگزینی را در این محور ایجاد کنیم در حال حاضر اختصاص چند پارکینک اضطراری که ظرفیت تردد حداقل 300 خودرو را داشته باشد در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیز امری ضروری است.

این مسئول تاکید کرد: آزاد راه کرج – تهران – قزوین از جمله محورهایی است که باید گاردریل های کشویی در این مسیر تعبیه شود تا امکان تخلیه و خروج خودروها در مواقع ضروری وجود داشته باشد.

سرهنگ صالح در بخش دیگری از سخنان خود، وجود پایانه مسافری در کرج، فردیس، کمالشهر و حصارک را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: گفت: با توجه به اینکه در روزهای تعطیل شاهد ترافیک چند برابری در این محدوده هستیم، شهرداری ها علاو بر ایجاد شهرهای جدید باید فکری هم برای پارکینگ داشته باشند چرا که جمعیت شهرهای جدید طی 10 سال آتی پاسخگوی نیازهای مردم نخواهند بود. جانشین فرماندهی نیروی انتظامی البرز نصب تلویزیون شهری در میدان امیرکبیر را از نیازهای اساسی استان در مدیریت ترافیک خواند و بیان کرد: با تعبیه این تلویزیون شهری مسافران امکان پیش بینی و تنظیم سفر را خواهند داشت. همه عملیات حفاری تا 15 مهرماه متوقف شده است سرهنگ صالح در ادامه اضافه کرد: پارکبان در مدیریت ترافیک کلانشهر کرج فراموش شده است و از پارکومتر آنگونه که کاربردی داشته باشد نیز استفاده نشده است.
این مسئول در پایان با اشاره به اینکه فرهنگسازی موجب کاهش تلفات جاده ای می شود، تاکیدکرد: طی 5 ماه اخیر 25 درصد ترددهای درون شهری و برون شهری با کاهش تلفات ناشی از تصادف در محورهای مواصلاتی البرز  همراه بوده است.
در ادامه جلسه که به ارائه گزارش مسئولان و فرمانداران اختصاص داشت، احمد افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به ابلاغیه نرخ کرایه سرویس هاس مدارس، اذعان داشت: پس از اخذ مجوزهای شورای شهر نرخ کرایه ها به مدارس استان ابلاغ شد و در حال حاضر کلیه سرویس های مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش فعالیت دارند. افضلی تعبیه تابلوهای هدایت مسیر، پاکسازی چراغ های راهنمایی، نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، فعال سازی اتاق مانیتورینگ در شهرداری، اختصاص فیبرنوری به طول 26 کیلومتر در مجموعه طرح زوج و فرد را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.

وی در پایان از تعلیق حفاری ها در سطح شهر به مدت یک ماه خبر داد و گفت: کلیه عملیات حفاری از 15 شهریور لغایت 15 مهرماه متوقف خواهد شد.

در ادامه محمدتقی ایرانی فرماندار ویژه کرج ضرورت ایجاد زیرساخت های شهری را مهم خواند و گفت: زمان آن فرا رسیده به جای طرح مسئله به دنبال یافتن راه حل های اساسی باشیم و نقش خود را شفاف سازی کنیم و ساختارهای کلانشهر را برای کرج ایجاد کنیم.

خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در پایان جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به اینکه در سال جدید تحصیلی بیش از 407 هزار و 171 دانش آموز در 9 هزار و 27 واحد آموزشی و 14 هزار و 597 کلاس درس حاضر خواهند شد، بیان کرد: در آستانه سال جدید تحصیلی ساماندهی سرویس مدارس با بهبود سطح کیفی و همچنین ضرورت نصب برچسب تردد جزو مهمترین برنامه های این اداره کل بود.


۱۳۹۳/۶/۳۱ - ۱۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن