تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804662109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواننده شدن فوتبالیست مشهور تا فروش عقدنامه ناپلئون


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خواننده شدن فوتبالیست مشهور تا فروش عقدنامه ناپلئون


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۳۱ شهریور ۱۳۹۳.عجیب ترین BMW که ساخته نشد/پیرمردی که مرگ فراموشش کرده/ معجزه تولد کودکی بدون خون/کلنگ‌زنی ولایتی برای سرطانی‌ها/عجیب ترین کوه آتشفشان یخی/خودرویی که آینه بغل ندارد و ... عجیب ترین BMW که هیچوقت ساخته نشد

عجیب ترین BMW که هیچوقت ساخته نشد

   بی ام دبلیو 42 چرخ یکی از طرح هایی است که این شرکت بزرگ آلمانی ارائه کرد ولی هیچگاه روی آن وقت نگذاشت چرا که ساخت چنین خودرویی به هیچ عنوان به صرفه نبود. البته بی ام دبلیو تنها طرح این خودرو را برای مدت چهار ماه در دستورکار خود قرار داد و یک تیم از بهترین مهندسین خود را برای ساخت آن انتخاب کرد ولی هیچگاه این تیم به نتیجه درستی نرسید. نکات جالبی در مورد این خودرو عبارتند از: این خودرو 42 چرخ دارد، بر روی این خودرو از 19 موتور استفاده می شود و در این خودرو سه فرمان برای رانندگی نیاز خواهد بود.
بیشتر...

پیرمردی که مرگ فراموشش کرده

پیرمردی که مرگ فراموشش کرده

این مرد سالخورده هندی الاصل ، ماهاشتا موراسی نام دارد و در سال ۱۸۳۵ متولد شده است. ماهاشتا می گوید گویا مرگ وی را فراموش کرده است و امید خود را برای مردن از دست داده است.
 بیشتر...
  فروش عقدنامه ناپلئون و ژوزفین
 

فروش عقدنامه ناپلئون و ژوزفین

عقدنامه ناپلئون بناپارت امپراتور فرانسه در اواخر قرن 17 میلادی با ژوزفین، همسر ثروتمندش روز یکشنبه در حراجی در فرانسه به ارزش 437 هزار و 500 یورو فروخته شد. قیمت عقدنامه با قیمت پایه 350 هزار یورو در حراجی اسناد تاریخی مالمزون در هوت دو سن، با قیمت نزدیک به 438 هزار یورو به فروش رفت. این سند منحصربفرد که نسخه مربوط به ژوزفین بود، در بعدازظهر سال 1796 میلادی امضا شده بود. این سند در اختیار موزه نامه های دست نویس پاریس بود. مراسم ازدواج ناپلئون بناپارت و ژوزفین در نهم مارس سال 1796 در شهر پاریس برگزار شد و عقدنامه آنها در 18 مارس یعنی 9 روز بعد امضا شد. بیشتر...

معجزه تولد کودکی بدون خون!

معجزه تولد کودکی بدون خون!

در دسامبر 2009 در واترفورت ایرلند دختری بدون حتی یک قطره خون به دنیا آمد. سطح هموگلوبین "میسی" صفر بود و تنها یک ماده پلاسما نازک در رگ او وجود داشت.پزشکان تشخیص دادند که علت این کم خونی این است که در دوران بارداری، بدن مادر تمام خون، نوزاد را جذب کرده است.
معجزه تولد کودکی بدون خون!

معجزه تولد کودکی بدون خون!
"میسی" بعد از تولد تا دو هفته در بیمارستان بستری شد. پزشکان بیم آن را داشتند، که تولد این نوزاد بدون حتی یک قطره خون ممکن است در آینده سبب آسیب‌های جدی مغزی شود. در طول این دو هفته سه بار تزریق خون و پلاکت به بدن او انجام شد. بهترین نتیجه‌ای که پزشکان درباره علت این پدیده نادر به دست آورده‌اند این است که غشای رحم مادر در دوره بارداری به خاطر ساییدگی دچار پارگی شده و خون بدن نوزاد وارد بدن مادر شده است. پزشکان اعلام کردند که تاکنون هیچ مورد دیگری، مانند بیماری میسی در جهان ثبت نشده است. میسی اکنون زنده است و در مدرسه ابتدایی معلمان و دوستان خود را شگفت زده می‌کند. این که کودکی بدون حتی یک قطره خون به دنیا بیاید، و زنده بماند.
بیشتر...

کلنگ‌زنی دکتر ولایتی برای سرطانی‌ها

کلنگ‌زنی ولایتی برای سرطانی‌ها

مراسم کلنگ زنی ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شهر‌ری
بیشتر...

عجیب ترین کوه آتشفشان یخی جهان

عجیب ترین کوه آتشفشان یخی جهان

کوه Erebus یکی از بزرگ ترین آتشفشان های فعال روی زمین است. این کوه به حدود 4 کیلومتری سطح دریا می رسد و در حوزه آتشفشانی به خاطر دریاچه های گدازه ای همیشه فعالش شهرت دارد.

عجیب ترین کوه آتشفشان یخی جهان

عجیب ترین کوه آتشفشان یخی جهان

گازهای داغ آتشفشانی که از کوه متصاعد می شود برای دریاچه گدازه ها کاری بیش از سوخت رسانی انجام می دهد. گازهای داغ از میان شکستگی ها و ترک ها به سمت بالای صخره های آتشفشانی که نوک Erebus را احاطه کرده می روند و  سیستم پیچیده ای از غارهای یخی در سرتاسر کوه ها به وجود می آورند.  
بیشتر...

فوتبالیست مشهور خواننده شد

فوتبالیست مشهور خواننده شد

کاپیتان تیم ملی فوتبال آمریکا به سمت خوانندگی روی آورده است. کلینت دمپسی بهترین گلزن آمریکا در حاشیه مراسم رونمایی از بازی فیفا ۱۰ هنرنمایی کرد وبه اجرا پرداخت. اجرای او کاملا حرفه‌ای بود و مورد استقبال کسانی که در آنجا حضور داشتند قرار گرفت. همین باعث شد تا فعالیتش را از زمین های فوتبال به سمت استیج سالن ها تغییر بدهد.
بیشتر...

خودرویی که آینه بغل ندارد!

خودرویی که آینه بغل ندارد!

یک شرکت خودروساز فرانسوی خودروی شاسی بلند پیشرفته ای تولید کرده که انبوهی از نوآوری در آن دیده می شود، محصولی که اثری از آینه بغل در آن نیست!
این خودروی جدید که c4 cactus airflow (جریان هوای کاکتوس) نام دارد محصول جدید شرکت خوردوسازی سیتروئن فرانسه است و پیش بینی می شود به جهت خلاقیت هایی که در ساخت آن به کار رفته رقیب جدی برای سایر خودروهای شاسی بلند در بازارهای جهانی باشد. مهمترین نکته بارزی که در این خودرو خودنمایی می کند ساختار فوق آیرودینامیکی آن است که موجب می شود جریان هوا به راحتی از اطراف بدنه آن عبور کند که این به منزله حداقل فشار هواست. در نتیجه مصرف سوخت در آن بسیار پایین است. همچنین سپر جلو ساختاری بزرگ و مملو از ریزدریچه هاست که نه تنها زیبایی ظاهری c4 را حفظ کرده بلکه مجرایی برای عبور هوا و خنک شدن موتور است. مهندسان سیتروئن حتی به زیر خودرو نیز توجه کرده و برای کاستن از فشار هوای وارد شده بر بدنه، این قسمت از c4 را کاملا صاف طراحی کرده اند.
تایرهای 19 اینچی خودرو مبتنی بر فناوری پیشرفته ای ساخته شده اند که کمترین میزان اصطحکاک را با سطح جاده دارند. بدین ترتیب می توان مدعی شد تایرهای c4 از بین نرفته و عمر بسیار طولانی دارند. این تایرها در عین حال باریک هستند تا به ساختار آیرودینامیک خودرو کمک کرده باشند.
در محصول جدید سیتروئن اثری از آینه های کناری نیست و به جای آنها از دوربین های کوچکی بهره گرفته شده که تصاویر شفافی را از اطراف خودرو بر روی نمایشگر مقابل راننده به نمایش می گذارند. مهندسان سیتروئن بر روی یکی از درهای خودرو دریچه ای نارنجی رنگ نصب کرده اند که هیچ گونه اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده اما مدعی هستند همین دریچه عملکرد ساختار آیرودینامیکی خودرو را تا 20 درصد بهبود می بخشد!
بیشتر...

زیردریایی لوکس ویژه ثروتمندان

زیردریایی لوکس ویژه ثروتمندان

زیردریایی لوکس ویژه ثروتمندان

زیردریایی لوکس ویژه ثروتمندان

زیردریایی لوکس ویژه ثروتمندان

زیردریایی لوکس ویژه ثروتمندان

یک زیردریایی لوکس با طراحی کاملاً متفاوت با سریع‌ترین سرعت ویژه افراد ثروتمند ساخته شده است. این زیردریایی لوکس و مجلل به نام سوپر فالکن دو توسط تیم مجرب از طراحان و مهندسین شرکت دیپ فلای ساخته شده که به شکلی کاملاً متفاوت طراحی شده است؛ شرکت دیپ فلای یک شرکت متخصص و طراح زیردریایی‌های مجلل است.این شرکت وسایلی برای افراد ثروتمند جهان طراحی می‌کند و دارای مشتریان میلیاردر و مشهوری مانند ریچارد برانسون و تام پرکینز است. سوپرفالکن دو سریع‌ترین زیردریایی است که تا کنون ساخته شده است و وسیله‌ای برای سرگرمی در زیر آب است؛ این زیردریایی برای مدت طولانی قادر است زیر آب بماند و به صورت اتوماتیک به سطح آب می‌آید.
بیشتر...
 


دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن