تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820467865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش آمار طلاق در قزوین نگران کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین رحیمی:
افزایش آمار طلاق در قزوین نگران کننده است
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون سياسي و امنیتی استانداری قزوین گفت: ضعیف شدن ارتباط عاطفی در خانواده ها و تبدیل شدن خانه ها به محل استراحت موجب افزایش آسیب های اجتماعی و آمار طلاق می شود که نگران کننده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سومین جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده ظهر دوشنبه با حضور ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار، طاهره بیگم سیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) مدیریت بحران استانداری برگزار شد. ایوب رحیمی در این جلسه اظهارداشت: اجراي طرح مداخله به منظور کاهش طلاق موضوع مهمی است که در صورت تحقق آن با پيشگيري می توان کارهای موثری انجام داد.

وی افزود: درحال حاضرخانواده ها با مشكلات و آسیب هایی مواجه هستند که ریشه در باورهای غلط فرهنگی دارد اما امکان طرح بسیاری از این مسائل در سطح جامعه وجود ندارد لذا باید این عرف و سنت غلط را شكست و در این زمینه فرهنگ سازي كنيم تا سنت هاي غلط در گذر زمان اصلاح شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: بسياري از جوانان از طرح مسائل و مشکلات زندگی زناشویی واهمه دارند و از بیان آنها در سطح جامعه احساس شرمندگی و خجالت مي كنند لذا باید اعتماد سازي کنیم تا زوجين بتوانند مسائل خود را به راحتي بيان كنند.

وی یادآورشد: امروز خانه هاي ما فقط به محلی براي استراحت تبديل شده و از فضاي ارتباط و عاطفه در خانواده ها كاسته شده كه نبايد اين معضل را پنهان كرد زیرا تداوم آن مشكلات بسياري را به دنبال داشته است.

رحیمی گفت: در استان قزوين خوشبختانه با مشکلات کمتری در حوزه های مختلف روبرو هستیم و بسياري از دغدغه هاي استان هاي ديگر را نداریم لذا اين فرصتي است كه بايد از آن در راستای توسعه و تعالی استان استفاده كنیم.

معاون استاندار در ادامه بر استفاده از ظرفيت قانوني دستگاههای اجرایی در راستای اجراي طرح کاهش طلاق در شهرستان ها تاکید کرد و اظهارداشت: اگر يك مورد طلاق در جامعه اتفاق بيفتد همه دستگاهها را درگير خواهد کرد لذا بايد به گونه اي حركت كرد كه طلاق رخ ندهد و با انجام طرح هاي پيشگيرانه از گسترش این پديده زشت در جامعه جلوگيري كرد.

رحیمی در پایان ضرورت اجرای طرح مطلع مهر به عنوان یک طرح قانونی و الزامی توسط دستگاههاي اجرايي را یادآورشد.

در ادامه این جلسه سیده طاهره سیدی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اولویت های مرتبط به حوزه زنان و خانواه بر اجرای برنامه ها و طرح های کارشناسی در این حوزه توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

در این جلسه مقررشد طرح توسعه کمی و کیفی کاهش طلاق در استان  پس از ارائه و تصويب در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان در شهرستان هاي البرز و آبيك اجرایی شود.


      
 


۱۳۹۳/۶/۳۱ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن