تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820373457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي گيلان براي آغاز سرشماري عمومي کشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۵ق.ظ)
آمادگي گيلان براي آغاز سرشماري عمومي کشاورزي استاندار گفت: گيلان براي اجراي چهارمين سرشماري عمومي کشاورزي آمادگي کامل دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، نجفي، استاندار گيلان، با بيان اينکه چهارمين سرشماري عمومي کشاورزي همزمان با سراسر کشور از پنجم مهر ماه در گيلان آغاز مي شود گفت: اين سرشماري با هدف جمع آوري اطلاعات ساختاري و پايه اي در کوچکترين سطح جغرافيايي؛ يعني آبادي تا هيجدهم آبان ماه انجام مي شود.
وي با بيان اينکه براي کاهش ضريب خطا در اين سرشماري مأموران آموزش ديده با ابزار الکترونيکي و حذف کاغذ به خانوارها مراجعه کرده و اطلاعات مورد نياز واحدهاي توليد کشاورزي را جمع آوري مي کنند، گفت: از آنجايي که نتايج اين سرشماري مورد استفاده برنامه ريزان و تصميم گيران قرار مي گيرد از اين رو ارائه نتايج صحيح و دقيق مي تواند بستر لازم را براي توسعه بخش کشاورزي فراهم کند.
استاندار گيلان با بيان اينکه انتظار مي رود کشاورزان عزيز با صبر و حوصله اطلاعات دقيق را ارائه دهند گفت: اين اطلاعات فقط در زمينه تصميم گيري در مورد مسائل کشاورزي استفاده مي شود.
نجفي با اشاره به قديمي شدن چارچوب حاصل از سرشماري کشاورزي سال 82 افزود: به عنوان مثال هم اکنون آمارهاي متفاوتي در مورد سطح زيرکشت و توليد محصولات کشاورزي چاي و برنج وجود دارد که باتوجه به هرکدام از اين آمار تصميمات گرفته شده براي برنامه ريزي هاي انجام شده در بخش هاي مختلف، از جمله مسأله واردات که از دغدغه هاي اصلي در اين زمينه است متفاوت خواهد بود.
وي با تأکيد بر معاونت برنامه ريزي، فرماندران و سازمان جهادکشاورزي براي اجراي دقيق سرشماري عمومي کشاورزي از آمادگي گيلان براي آغاز اين سرشماري خبر داد و گفت: با توجه به نقش مهم و زيربنايي بخش کشاورزي در اقتصاد گيلان، بايد از استان‌هايي باشيم که سرشماري کشاورزي در آن با دقت و سرعت انجام مي‌شود؛ چرا که نتايج حاصل از سرشماري کشاورزي در تدوين نقشه راه استان نقش اساسي دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن