تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804445658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق و توسعه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند نیازمند همکاری تمامی مسئولان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی صفدری زاده:
رونق و توسعه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند نیازمند همکاری تمامی مسئولان است
بیرجند- خبرگزاری مهر: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با بیان اینکه مسئولان ارشد استان نگاه ویژه ای به توسعه منطقه ویژه اقتصادی دارند، گفت: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند نقش کلیدی در توسعه استان دارد و نیازمند همکاری تمامی مسئولان در بخش های مختلف برای رونق آن هستیم.



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صفدری زاده عصر یکشنبه در جلسه نشست فرصت های سرمایه گذاری بخش تعاون در منطقه ویژه اقتصادی اظهار کرد: منطقه ويژه اقتصادي بيرجند در محدوده اي به وسعت 730 هکتار در 12 کيلومتري شهرستان بيرجند در مركز ثقل محور ترانزيتي چابهار، زاهدان، بيرجند، مشهد، سرخس قرار گرفته است. وی افزود: این مسیر ترانزیتی مي تواند با برقراري ارتباط تجاري، صنعتي و خدماتي با كشورهاي آسياي ميانه و افغانستان با فرصتهاي طلايي همچون بندر تجاري خشک در اقتصاد کلان کشور نقش مهمي ايفا کند. وی همسايگي با كشور افغانستان را یکی از فرصتهاي طلايي اين استان دانست و گفت: افغانستان كشوري در حال بازسازي و رو به رشد است و بازار مصرف بسياري از محصولات و فرآورده ها را در حال حاضر و آينده به خود اختصاص مي دهد. وی ادامه داد: سرمايه گذاران مي توانند از فراهم بودن بازار مصرف توليدات يا فروش خدمات و دانش فني خود در اين بازار بزرگ و كشورهاي همجوار اطمينان صد درصدي كسب كنند. وی فراهم بودن زمين، آب، برق، راههاي ارتباطي زميني، فرودگاه و زيرساختهاي مخابراتي در حال حاضر و در دسترس بودن شبكه گاز طبيعي، توسعه ظرفيت و تعداد پروازهاي فرودگاه بيرجند و اتصال مركز استان به راه آهن سراسري را از امكانات زير بنايي مهم این منطقه ویژه دانست كه در آينده نزديك تمامي نيازهاي سرمايه گذاران را برطرف می کند. مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بیرجند وجود دانشگاه های معتبر و مختلف دولتي و غير دولتي با سابقه طولاني و برخورداري از اساتيد و هيئت علمي مجرب در رشته هاي مختلف فني و مهندسي، ‌علوم پايه، ‌علوم انساني، پزشكي و هنر را از مزاياي مهم استان در بخش آموزش عالي دانست و افزود: فراواني نيروي انساني براي گروه هاي مختلف صنعتي، افق بسيار روشني را براي مديران واحدهاي مختلف صنعتي ومعدني فراهم كرده است. وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی می تواند به عنوان یک تسهیل گر در مراودات تجاری کشور افغانستان با خراسان جنوبی نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشد، گفت: باید با همکاری تمامی بخش ها بتوانیم رشد و توسعه منطقه ویژه اقتصادی را بیش از گذشته دنبال کنیم. صفدری زاده با اشاره به اینکه منابع مالی کافی در استان وجود دارد، تصریح کرد: عدم ریسک پذیری سرمایه گذار می تواند عاملی برای بلوکه شدن سرمایه در بانک های سطح استان باشد. وی نقش رسانه ها را در توسعه منطقه ویژه اقتصادی و نهادینه شدن فرهنگ صنعتی موثر عنوان کرد و گفت: باید اطلاع رسانی و آگاه سازی مناسبی در این راستا انجام گیرد. مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بیرجند ایجاد صنایع غذایی و دارویی، نساجی و پوشاک، راه اندازی صنایع معدنی و کانی های غیر فلزی، تولید تجهیزات و لوازم پزشکی، ایجاد صنایع خودرو و نیرو محرکه، احداث مجتمع های فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی و ایجاد کارخانجات بسته بندی خشکبار را گوشه ای از جمله اولویت های سرمایه گذاری برای در بخش های مختلف در منطقه ویژه اقتصادی عنوان کرد.           


۱۳۹۳/۶/۳۰ - ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن