تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815533645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترجیح دادن جامعه به منافع فردی روحیه بسیجی است/ رونمایی از تمبر مرحوم معافی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران موسوی:
ترجیح دادن جامعه به منافع فردی روحیه بسیجی است/ رونمایی از تمبر مرحوم معافی
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرعامل خبرگزاری فارس با گرامیداشت یاد و خاطره سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران، با اشاره به اینکه مرحوم معافی یک بسیجی به تمام معنا بود اذعان داشت: روح بسیجی یعنی ترجیع دادن جامعه بر خود و به واقع جابر معافی اینگونه بوده است.



به گزارش خبرنگار  مهر، سید نظام الدین موسوی ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت شادروان جابر معافی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه مرحوم معافی در شرایط سخت کنونی در عرصه جنگ نرم توانست در حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی قلم بزند، گفت: در عروج ناگهانی و غم انگیز سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران عرض کردم اجر این بزرگ مرد کمتر از اجر شهدا نیست و این در حرفه ، اخلاق و منش او دیده می شد. وی با اشاره به اینکه توصیف ویژگی های اسلامی جابر معافی در یک و دو جلسه قابل گفتن نیست، اظهارداشت:  بدون هیچ غلوی مرحوم معافی در خطه مازندران به تنهایی یک لشگر بود و با اطمینان خاطر می گویم خبرگزاری فارس در مازندران یکی از پرکارترین و پر خبرترین در بین مناطق کشور بوده است. موسوی با بیان اینکه در چند سالی که معافی بعنوان سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران فعالیت می کرد، افزود: هیچ گاه ندیدیم مسئولین در خصوص اخبار او گله و شکایتی داشته باشند چرا که او تقوا و انصاف را در خبر لحاظ می کرد. موسوی با اشاره به اینکه گاهی قلم شیطان می شود، افزود: اگر تقوا و تهذیب در خبر گنجانده نشود، آن نوشته تبدیل به فساد خواهد شد. وی الگو سازی در خصوصیات اخلاقی معافی را مهم برشمرد و گفت: خوشبختانه در استان در تمام زمینه ها الگو کم نداریم و جابر معافی یک الگو کامل در حوزه رسانه بوده است. موسوی با بیان اینکه معافی نقطه کمال در حوزه خبر بود، تصریح کرد: او  در زمان رفتنش کار خود را به اتمام رسانده بود   
    
همچنین معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه عالم، وجود خدا و هستی تجلی پروردگار است، گفت: سرنوشت حقیقی همه بشریت مدت کوتاه در دنیای فانی بودن و رفتن به دیار باقیست و همانند مسافر به اصل خود باز می گردیم. علیرضا یونسی بیان کرد: زیبایی حیات انسان پاک، صادق، با فضیلت و باشرافت زندگی کردن است که اینها جایگاه شهدا را دارند.
 
وی با بیان اینکه تا حیات است جابر معافی هم هست، اذعان داشت: هنر انسان ها داشتن ارزش های الهی، پاکی و طهارت و جوانمردی است که مرحوم جابر این ویژگی ها را داشت که اینگونه زیستن هنر مردان صالح است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: جابر معافی اهل چاپلوسی، خبرسازی، دروغ و ناجوانمردی نبود، او به شرافت قلم کرامت بخشید و صرف تعریف کردن ار از جابر معافی هنر نیست بلکه راه و مسیر او را ادامه دادن هنر است.
 
وی با بیان اینکه انسانها از نظر دین از بین نمی روند، افزود: باید همیشه مدافع آرمان های جابر در راه خدا و در جهت احیای حقوق مردم پیش رویم.
 
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: رسانه و ابزار قلم یکی از بزرگترین اهرم‌های قوی دولتمردان برای اطلاع‌رسانی در جامعه است که باید از آن بهترین استفاده را کنیم. حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی از جابر معافی به عنوان مشاوری امین برای همکاران رسانه‌ای و مسئولین استان یاد کرد و اظهارداشت: خدمات جابر معافی بسیار گسترده است و باید این خدمات  در جامعه نهادینه شود. وی  با بیان اینکه علم بشر نسبی است و علم مطلق متعلق به خداست و هیچ کس از دقایق بعد خود خبر ندارد،اذعان داشت: مکر و حیله و کجی ها در دنیای امروز مشاهده می شود که اینها بخاطر نبود معرفت به ذات الهی است.    ابراهیمی تصریح کرد: خبرگزاری فارس استان با همسویی دیگر اصحاب رسانه مازندران توانسته بالاترین خدمات در راستای مسیر رهبری و دولت به جامعه ارائه دهد و این نشان از بالاترین سطح خدمات رسانه های این استان است. در پایان این مراسم از تمبر یادبود مرحوم جابر معافی رونمایی و از خانواده گرانقدر او تجلیل به عمل آمد.


۱۳۹۳/۶/۳۰ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن