تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804320761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس، پشتوانه عملي و نظري آينده ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۳۰ب.ظ)
رئيس سازمان پدافند غير عامل کشور: دفاع مقدس، پشتوانه عملي و نظري آينده ايران است رئيس سازمان پدافند غير عامل کشور در پيامي بمناسبت هفته دفاع مقدس نوشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، يادآوري و مرور مداوم و مستمر آن غناي فرهنگي است که در يک دوره سخت هشت ساله براي کشور ما به دست آمد و مي‌تواند پشتوانه عملي و نظري استواري براي آينده اين ملت باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن پيام سردار غلامرضا جلالي به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس به شرح زير است:
31 شهريور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است، روزهايي که ذره ذره خاک ميهن اسلامي‌مان، سربلندي ملتي را شهادت مي دهد که سرافرازانه در مقابل دنياي کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ايستادگي نموده و بر بلنداي قله افتخار، بيرق آزادگي را به اهتزاز درآوردند. سرزمين هاي مقدسي همچون شلمچه، دوکوهه، هويزه، طلائيه و ... زادگاه بزرگ مرداني است که تاريخ به وجودشان مباهات دارد، رزمندگان جان برکفي که با فرمانبرداري از روح خدا آن ابرمرد آسماني و فرماندهي کل قوا فصل بلندي از انسانيت و کرامت والايش را بنيان نهاده و در هشت سال دفاع مقدس، اوج هنرنمايي هاي فوق بشري را به نمايش گذاشتند.
در قسمتي ديگر از پيام آمده است: اين روزها هنگامي که يادي از دفاع مقدس مي شود، دنيايي از شرف و حماسه ملتي نجيب و آزاده در اذهان تداعي مي‌شود که عطر معنويت و صفاي خاصي به ما ارزاني مي دارد. ملتي که با پرورش رزمندگاني حماسه آفرين مفهوم روشن «تعبد در برابر ولايت» را به نمايش گذاشتند و با انگيزه «اداي تکليف» در پي «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه‌هاي حق عليه باطل شتافتند و طلوع عشقي بي‌بديل را ترسيم کردند و به پيروزي بزرگي که حفاظت از وجب به وجب سرزمين اسلامي و صيانت از مکتب و عقيده بود دست يازيدند.
در ادامه پيام آورده است: هر ملتي که به خودباوري نرسد، به شکوفايي نخواهد رسيد، دفاع مقدس بخشي از فرهنگ غني اسلامي است که در دفاع از اسلام و کشوراسلامي مان در کشور به ظهور و بروز رسيد و احيا کننده خودباوري مردميِ بود که با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگي را گسستند تا براي عزّت و عظمت دينشان، جامعه‏اي خود شکوفا داشته باشند. بزرگداشت هفته دفاع مقدس، يادآوري و مرور مداوم و مستمر آن غناي فرهنگي است که در يک دوره سخت هشت ساله براي کشور ما به دست آمد و مي‌تواند پشتوانه عملي و نظري استواري براي آينده اين ملت باشد. پشتوانه اي آکنده از شهامت، ايثار، حماسه و ايمان.
در خاتمه پيام چنين آمده است: اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردي‌هاي همه شهيدان والامقام، رزمندگان و ايثارگران، مراتب تهنيت و تبريک خويش را به مناسبت اين ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روزافزون مردم شريف زرقان علي الخصوص خانواده معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان قهرمان را تحت توجهات حضرت ولي عصر(عجل ا… تعالي فرجه الشريف) و در پرتو منويات رهبر عظيم الشان انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي )مدظله العالي) مسالت مي‌نمايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن