تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803117282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف سخت پایا سازه آذربایجان برابر تیم وحید شمسایی/ امیدواری مسی ها به پیشی گرفتن از دبیری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور/
مصاف سخت پایا سازه آذربایجان برابر تیم وحید شمسایی/ امیدواری مسی ها به پیشی گرفتن از دبیری
تبریز – خبرگزاری مهر: هفته چهارم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز با انجام دیدارهای باقی مانده به پایان می رسد و طی آن دو تیم مس سونگون ورزقان و پایا سازه آذربایجان نیز به دیدار حریفان خود می روند.



به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتسال آذربایجان شرقی در ادامه هفته چهارم لیگ برتر پیکارهای حساسی را پیش رو خواهند داشت چرا که پایا سازه آذربایجان باید برابر تیم تاسیسات دریایی به مربیگری وحید شمسایی صف آرایی کند و مس سونگون نیز در صورت برد تیم فانوس به دست شهرداری ساوه می تواند بالاتر از تیم دبیری تبریز که دیروز (شنبه) مقابل ماهان تندیس قم تن به باخت خانگی داد، در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد. بر همین اساس تیم فوتسال پایا سازه آذربایجان برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور امروز کار سختی را برابر تیم تاسیسات دریایی تهران که وحید شمسایی را در راس کادر فنی خود می بیند، پیش رو دارد. بازی های این هفته که از دیروز شنبه آغاز شده است، امروز با انجام چهار دیدار باقی مانده به پایان می رسد و بر اساس برنامه در یکی از این بازی ها تیم پایا سازه آذربایجان در خانه از تیم تاسیسات دریایی تهران پذیرایی می کند. تیم پایا سازه پس از آنکه در هفته نخست برابر مس سونگون تن به تساوی یک بر یک داد و در هفته دوم در تبریز برابر تیم شهید منصوری قرچک دو بر دو مساوی شد، هفته گذشته در خانه تیم میثاق تهران دو بر یک شکست خورد تا ضمن پذیرفتن اولین باخت فصل خود، با دو امتیاز از جایگاه هشتم به رده یازدهم سقوط کند. شاگردان حسین قضایی در تیم پایاسازه اما در بازی امروز این فرصت را پیش رو دارند تا با کسب سه امتیاز از مصاف خانگی برابر تیم همسایه جدولی تاسیسات دریایی، جایگاهشان در جدول رده بندی مسابقات را بهبود بخشند.

در سوی مقابل اما تیم تاسیسات دریایی تهران با هدایت فنی وحید شمسایی سرمربی فصل گذشته دبیری تبریز، در بازی امروز نیازمند پیروزی است چون این تیم که در هفته اول برابر تیم میثاق تهران به برتری دست یافته بود، در دو هفته گذشته با دو شکست مواجه شد تا در جدول رده بندی سقوط آزاد داشته باشد. شاگردان شمسایی دو هفته قبل هم در تبریز میهمان بودند و برابر تیم دبیری با نتیجه پر گل پنج بر دو مغلوب شدند. این تیم تهرانی در هفته سوم هم برابر تیم ماهان تندیس قم که هدایت فنی آن تیم نیز به عهده امیر شمسایی برادر وحید است، چهار بر دو مغلوب شد تا با سه امتیاز اندوخته خود از بازی هفته اول، در جایگاه دهم جدول قرار بگیرد. دیدار دو تیم پایاسازه آذربایجان و تاسیسات دریایی تهران از ساعت 18 امروز یکشنبه 18 شهریور در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد. شاگردان تقی پور به میهمانی تیم فانوس به دست جدول می روند تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نیز امروز (یکشنبه) در حالی به میهمانی تیم قعرنشین شهرداری ساوه می رود که با پیروزی در این بازی می تواند از تیم دبیری تبریز پیشی گرفته و خود را حداقل به رده سوم جدول برساند. بر اساس برنامه بازی های هفته چهارم و در یکی از بازی های امروز، تیم مس سونگون ورزقان در زمین تیم شهرداری ساوه مصاف خواهد داشت. تیم مس که اسماعیل تقی پور را در راس کادر فنی و همچنین فرخ شهر آرا را به عنوان مربی روی نیمکت خود می بیند، در سه هفته گذشته با ثبت یک تساوی خانگی برابر پایا سازه آذربایجان، یک برد ارزشمند بیرون از خانه برابر فردوسی مشهد و یک پیروزی خانگی برابر تیم شهروند ساری موفق به جمع آوری هفت امتیاز شده است. اما مسی ها امروز در خانه تیمی به میدان می روند که در سه هفته گذشته دو بازی انجام داده اند و از این دو مسابقه هنوز امتیازی به جیب نزده اند. شهرداری ساوه حریف امروز مس سونگون است که بازی هفته اول این تیم برابر مقاومت البرز لغو شده تا ساوه ای ها با دو شکست و یک بازی کمتر در پائین ترین خانه جدول رده بندی جاخوش کنند.

شاگردان اسماعیل تقی پور در تیم مس هم اکنون با هفت امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم دبیری تبریز در رده چهارم قرار دارند. تیم مس چنانچه در بازی امروز خود برابر شهرداری ساوه صاحب برتری شود، به طور حتم از تیم دبیری هفت امتیازی پیشی گرفته و حداقل به رده سوم خواهد رسید. اگر برتری مسی ها در ساوه با بیش از چهار گل اختلاف رقم بخورد، آنها حتی می توانند با گل آوراژ بهتر جای تیم گیتی پسند اصفهان در رده دوم جدول را هم از آن خود کنند. باخت قهرمان فصل قبل مقابل صدرنشین امسال و از دست دادن جایگاه دومی جدول رقابت های هفته چهارم در حالی امروز پیگیری می شود که تیم دبیری تبریز که عنوان قهرمانی فصل پیش لیگ برتر فوتسال را نیز یدک می کشد، در آغاز پیکارهای این هفته و در حساس ترین بازی این هفته با تن دادن به شکست سه بر یک خانگی مقابل تیم ماهان تندیس قم، ضمن کمک به تثبیت جایگاه این تیم قمی در صدر جدول، رده دومی خود را نیز از دست داد. حسین شمس سرمربی تیم دبیری تبریز پس از این باخت خانگی خود را مقصر اصلی این شکست عنوان و تصریح کرد: نوع استراتژی انتخاب شده برای این دیدار از سوی من اشتباه بود و همین عامل باعث عدم نتیجه گیری تیم و از دست رفتن امکان صدرنشینی شد. در سوی دیگر نیز امیر شمسایی سرمربی تیم ماهان تندیس قم تحلیل درست از وضعیت تیم دبیری را مهمترین عامل برتری تیم خود در تبریز دانست و گفت: با آنالیز بازی های قبلی تیم دبیری به این نتیجه رسیدیم که این تیم در ضد حمله آسیب پذیر است و با استفاده از همین نقطه ضعف توانستیم به نتیجه مطلوب و دلخواه خود در این بازی حساس خارج از خانه دست یابیم.

گفتنی است در دو بازی دیگر امروز تیم فردوسی در مشهد مقدس میزبان تیم میثاق تهران است و شهروند ساری از تیم منصوری قرچک پذیرایی می کند. هفته پنجم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور روز شنبه پنجم مهر با برگزاری هفت دیدار همزمان سپری می شود و پس از آن تیم های لیگ برتری فوتسال به مدت ۱۷ روز استراحت خواهند کرد. همچنین براساس برنامه اعلامی از سوی کمیته فوتسال، اسامی بازیکنان حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از برگزاری بازی های هفته پنجم اعلام شده و ملی پوشان از روز ششم مهر به اردو می روند. از روز ۲۲ مهر و پس از بازگشت تیم ملی از برزیل، مسابقات لیگ برتر با انجام بازی های هفته ششم پیگیری می شود.


۱۳۹۳/۶/۳۰ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن