تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820540465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجید عسگری در رده ششم قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > بازیهای آسیایی اینچئون گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛
مجید عسگری در رده ششم قرار گرفت
نماینده ایران در دسته 56 کیلوگرم رقابتهای وزنه برداری بازی‌های آسیایی اینچئون با قرار گرفتن در رده ششم به کار خود پایان داد.



به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رقابتهای دسته 56 کیلوگرم وزنه برداری بازی‌های آسیایی شنبه شب در اینچئون برگزار شد که در پایان اوم یون چول قهرمان سابق جهان و المپیک از کره شمالی با ثبت رکورد مجموع 298 کیلوگرم در رده نخست قرار گرفت و یک کیلوگرم هم رکورد بازی‌ها را ارتقا داد. کیم تاچ توان نفر سوم جهان از ویتنام و اوم یون چول نایب قهرمان المپیک از چین هم به ترتیب با رکورد 294 و 288 کیلوگرم دوم سوم شدند. در این دسته مجید عسگری از ایران حضور داشت که در حرکت یکضرب وزنه 124 کیلوگرمی را بالای سر برد و یک کیلوگرم رکورد ایران را که در اختیار خودش بود ارتقا داد. در دوضرب نیز وزنه 146 کیلوگرم را بالای سر برد تا با مجموع 270 کیلوگرم به کار خود پایان دهد.


۱۳۹۳/۶/۲۹ - ۱۶:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن