تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820278785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وینگادا امید را ناامید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
وینگادا امید را ناامید کرد




تیم فوتبال امید با کسب نتایج ضعیف در آستانه حذف از بازی های آسیایی قرار گرفت و به عبارت بهتر ˈنلو وینگاداˈ امید فوتبال را ناامید کرد.





ایرنا: وینگادا هموطن کی روش اواخر سال گذشته پس ازکش و قوس های فراوان وحمایت های نصف و نیمه کمیته فنی فدراسیون که معلوم بود تحت فشارتصمیم گیری کردند، بالاخره هدایت تیم فوتبال امید ایران رابرعهده گرفت تا این تیم را دربازی های اینچئون کره جنوبی رهبری کند.

یکی ازنزدیکان تیم فوتبال امید از همان روز های نخست همکاری تیم امید با این مربی اذعان داشت تیم امید با وینگادا به جایی نمی رسد و اینگونه نیز شد.

وینگادا درحالی تیم امید را دردست گرفت که یک تیم کارشناسی بیش از 150 فوتبالیست از سراسر کشوررا گزینش کرده و در طول برگزاری اردوهای مختلف عملکرد آنان را زیر نظر داشتند و در پایان فیلم تمامی تمرینات انجام شده و عملکرد گروه های مختلف را دراختیار این مربی قراردادند تا او با دانش فنی خود نسبت به انتخاب بهترین ها اقدام و تیم را برای کسب بهترین نتیجه در اینچئون رهبری کند.

اماآنچه که ما دراینچئون دیدیم چیزی غیر از آن بود به گفته رییس فدراسیون فوتبال این بازیکنان بهترین بازیکنان حال حاضر امید ایران بودند که برای این تیم دراینچئون به میدان رفتند و اگر تیم نتوانسته نتیجه دلخواه را کسب کند به طور حتم مشکل از جای دیگری است که به وقتش باید به آن رسیدگی شود.

شکست 4 بر یک برابر ویتنام که برای خودشان نیز مانند یک خواب و رویا بود و تساوی یک بریک برابر تیم قرقیزستان دستاورد هدایت وینگادای ناموفق در تیم امید ایران است.

این مربی نه تنها چیزی به کیفیت تیم ما اضافه نکرد بلکه اعتبار فوتبال ایران را در آسیا مقابل تیم های ویتنام و قرقیزستان زیرسووال بردوکار ما را درخوشبینانه ترین حالت به اما و اگر کشاند.

کسب نتایج ضعیف درهفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون توسط تیم فوتبال امید ایران نتیجه بی توجهی مسوولان فدراسیون فوتبال ایران به فوتبال پایه و انتخاب های نادرست برای رهبری این تیم هاست.

مسوولان فدراسیون فوتبال ایران این روزها فقط به فکر تیم ملی بوده و در نظر دارند با این تیم حداقل نتیجه بگیرد و به همین دلخوش هستند این درحالی است که بزودی دوره بازیکنان فعلی تیم ملی تمام شده و مابرای داشتن یک تیم ملی قوی نیاز به پشتوانه سازی داریم که این مهم درفدراسیون فوتبال کشورمان مغفول افتاده است.

وینگادا درتازه ترین دست گلی که برای فوتبال ایران به باددادامیدمان رادراینچئون ناامید کرد تا با این روند از هم اکنون درحسرت دوباره صعود تیم امید به بازی های المپیک 2016 ریو باشیم.






تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن