تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نويل: ميانگين سني بالا به ضرر سيتي است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نويل: ميانگين سني بالا به ضرر سيتي است
گري نويل، کمک مربي تيم ملي انگليس معتقد است که منچسترسيتي با مشکل بالارفتن ميانگين سني تيم، نمي‌تواند قهرماني اش را تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در سه فصل اخیر، دوبار قهرمان جزیره شده و همچنین جام حذفی و اتحادیه را نیز کسب کرده است. آنها در اروپا هیچگاه موفق ظاهر نشدند و امسال نیز در اولین بازی خود، 1-0 مقابل بایرن شکست خوردند. نویل که خود سالها در تیم رقیب سیتی، یونایتد بازی می‌کرده، معتقد است که دیدار این هفته ی سیتیزن‌ها مقابل چلسی، نشان خواهد داد که آنها به جوان گرایی در ترکیبشان نیاز دارند.

او در یادداشتی در روزنامه تلگراف نوشت : "دیدار روز یکشنبه بین دو تیم منچسترسیتی و چلسی بسیار جذاب خواهد بود زیرا نشان خواهد داد که کدام تیم در مسیر درستی در حال رشد است. میانگین سنی چلسی 26.9 است در حالی که میانگین سیتی 28.9 است. در فوتبال مدرن، میانگین سنی سیتی پیر محسوب می‌شود.

فکر می‌کنم ژوزه مورینیو در 12 ماه اخیر تیم خود را زیرکانه آماده کرده است. او ماتا و لوئیز را با قیمت‌های بالا فروخته است و پولش را به بهترین نحوی هزینه کرده است. تیم او دو سال از سیتی جوان تر است.میانگین سنی سیتی در لیگ از همه ی تیم‌ها بالاتر است."

گري نويل(مربي)منچستر سيتيتيم ملي انگليس


1393/06/29 15:03  تعداد بازدید: 1,859





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن