تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري اعضاي 2 باند مواد مخدر در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۸ب.ظ)
دستگيري اعضاي 2 باند مواد مخدر در زنجان مأموران مبارزه با مواد مخدر زنجان موفق شدند دو باند مواد مخدر را متلاشي و از اعضاي اين باند ها 32 كيلو مواد مخدر از نوع حشيش كشف كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ مختار شير محمدي، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، درباره اين خبر گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر زنجان از فعاليت دو باند تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح استان مطلع شدند.
وي افزود: با اطلاع از فعاليت اين باند ها تحقيقات تكميلي در اين زمينه آغاز و مأموران دريافتند عضو اصلي اين دو باند به نام هاي ح – ر " و " م – ك " با قاچاقچيان مواد مخدر در استان البرز در ارتباط بوده و با همكاري ساير اعضايشان اقدام به توزيع مواد مخدر درسطح استان زنجان مي كنند.
شير محمدي خاطر نشان كرد: با اين اطلاعات عضو اصلي اين باندها توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و پس از اطمينان از فعاليت و انتقال مواد مخدر توسط آنان دستور دستگيري آنان صادر شد.
اين مقام مسوول تصريح كرد: عضو اصلي يكي از اعضاي اين باند ها به نام "ح – ش " حين حمل مواد مخدر تحت پوشش مسافر دستگير و در بازرسي از ساك دستي وي 12 كيلو حشيش كشف شد.
وي گفت: اعضاي يكي ديگر از باندهاي مواد مخدر كه با دو دستگاه خودرو از نوع پژو 206 و پرايد در حال انتقال مواد مخدر از استان البرز در محور زنجان – خرمدره بودند توسط مأموران متوقف و در بازرسي از آنها 20 كيلو مواد مخدر از نوع حشيش كشف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تأكيد كرد: در اين عمليات دو نفر از اعضاي اين باند به نام هاي " م – ح " و " ب – ط " دستگير شدند.
وي با اشاره به متلاشي شدن اين دوباند مواد مخدر گفت: متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن