تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسات کميته هاي مختلف شوراي المپيک آسيا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۵۷ب.ظ)
بازي هاي آسيايي 2014 اينچئون جلسات کميته هاي مختلف شوراي المپيک آسيا برگزار شد کميته هاي مالي، آموزشي و ورزشکاران شوراي المپيک آسيا امروز جلساتي را در اينچئون شهر ميزبان بازي هاي آسيايي برگزار کردند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي کميته ملي المپيک؛ کميته هاي شوراي المپيک آسيا امروز جلساتي را به طور جداگانه در شهر اينچئون ميزبان بازي هاي آسيايي برگزار کردند.

يک دقيقه سکوت براي "دکتر چانگ"
جلسه کميته مالي شوراي المپيک آسيا با يک دقيقه سکوت به مناسبت درگذشت دکتر فنگ شو چانگ رئيس سابق اين کميته برگزار شد.
دکتر چانگ که بيش از دو دهه اين سمت را در اختيار داشت در ابتداي ماه ژوئن ميلادي در کشور چين تايپه درگذشت.
در اين جلسه گزارشي کلي از نحوه آماده سازي براي بازي هاي آسيايي 2014 ارائه شد و اظهارنامه مالي شوراي المپيک آسيا، المپيک سوليداريتي و گزارش سال 2013 ميلادي بررسي شد. اظهارنامه مزبور فردا براي تصويب نهايي در سي و سومين مجمع عمومي شورا ارائه مي شود.

جلسه کميته ورزشکاران با حضور نمايندگان ANOC و IOC
جلسه کميته ورزشکاران با حضور دو مهمان ويژه در اينچئون برگزار شد. "کلوديا بوکل" عضو هيئت رئيسه و رئيس کميته ورزشکاران کميته بين المللي المپيک (IOC) به علاوه "باربارا کندال" عضو IOC و رئيس کميته ورزشکاران انجمن کميته هاي ملي المپيک (ANOC) مهمانان ويژه اين جلسه بودند.
بوکل در جلسه گزارشي از جلسات اخير در لوزان سوئيس را ارائه کرد و به اعضاي کميته ورزشکاران آسيا اطمينان داد که نظرات ورزشکاران نقش بزرگي در اصلاحات المپيکي سال 2020 داشته است.
کندال ورزشکار 5 دوره المپيک نيز از آخرين وضعيت کميته ورزشکاران ANOC گزارش داد و از فوايد وجود کميته ورزشکاران در انجمن هاي قاره اي صحبت کرد.

جلسه کميته آموزش در اينچئون
کميته آموزشي شوراي المپيک آسيا براي اولين بار زير نظر "محمد الميشل" رئيس جديد کميته در اينچئون تشکيل جلسه داد.
الميشل که رياست کميته ملي المپيک عربستان را نيز در اختيار دارد جايگزين "رشيد الحرايول" رئيس سابق کميته شد که اوايل امسال در عربستان سعودي درگذشت.
محوريت اصلي جلسه بر طرح ماموريتي آموزشي براي آموزش اهميت ورزش و روح المپيک در جامعه بود. به همين منظور هم طرح ساخت يک يا دو فيلم آموزشي با همين هدف مورد بررسي قرار گرفت.
رئيس کميته تمام ايده ها و پروپوزال ها را در اين مورد جمع آوري کرده و براي ارائه طرحي جامع به شوراي المپيک آسيا بررسي خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن