تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بازي وستهام- ليورپول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيش بازي وستهام- ليورپول
وستهام يونايتد و ليورپول در ورزشگاه بولين گراند شهر لندن به مصاف يکديگر خواهند رفت

دو تیم وستهام یونایتد و لیورپول، امروز در هفته ی پنجم لیگ برتر در ورزشگاه بولین گراند شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان راجرز در همین 4 هفته ابتدایی دو بار شکست خورده اند و باید با دست پر از لندن به خانه برگردند.

وستهام؛ در جستجوی پیروزی خانگی

شاگردان سام آلاردایس، شروع خوبی در لیگ برتر نداشتند و تنها یک پیروزی در 4 بازی اخیر خود به دست آوردند. در حقیقت، تلاش آنها در 4 بازی خود در لیگ برتر، 1 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی را به همراه داشته است. آنها در خانه موفق به کسب پیروزی نشدند و در سومین بازی خانگی، مسلما می‌خواهند هوادرانشان را خوشحال کنند. سرمربی چکش ها، تحت فشار زیادی است و انتقادات زیادی در همین ابتدای فصل از او شده و مسلما او تیمش را برای کسب 3 امتیاز مقابل لیورپول به زمین می‌فرستد.

لیورپول؛ در تلاش برای رسیدن به ثبات

لیورپول نیز از ابتدای فصل وضعیتی سینوسی دارد. آنها در 4 بازی خود در لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان، یک در میان پیروزی و شکست کسب کردند. در حقیقت، 2 پیروزی و دو شکست حاصل کار شاگردان راجرز در لیگ برتر بوده است. آنها در 4 بازی 6 گل به ثمر رساندند و 5 گل دریافت کرده‌اند. دنیل استوریج همچنان در حال تلاش برای آماده کردن خود است ولی به این بازی نخواهد رسید و ماریو بالوتلی احتمالا بار دیگر فیکس خواهد بود.

رو در رو

در بازی‌های رو در رو، کفه ی ترازو به نفع لیورپول است. آنها در 5 بازی اخیر، 3 پیروزی ، 1 تساوی و 1 شکست بدست آورده‌اند.


وستهامليورپول


1393/06/29 11:24  تعداد بازدید: 119





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن