تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804043518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بابک: پیش بینی ما هم همین بود/درباره بازی های آسیایی در زمان خودش صحبت می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پس از ناکامی فرنگی کاران درروز نخست مسابقات جهانی:
بابک: پیش بینی ما هم همین بود/درباره بازی های آسیایی در زمان خودش صحبت می کنیم
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:ما از قبل هم پیش بینی می کردیم در اوزان 75 و 85 نتوانیم صاحب مدال شویم.


حسن بابک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در هر صورت داشته های ما در دو وزن 75 و 85 همین نفراتی بود که به مسابقات جهانی اعزام کردیم و باید قبول کنیم در برخی اوزان واقعاً دستمان خالی است.
 
وی تصریح کرد: در وزن 75 کیلو گرم هادی علیزاده پورنیا به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند و با این که پس از شکست مقابل حریف کرواسی با توجه به حضور این فرنگی کار در فینال در گروه شانس مجدد می توانست خودش را به مدال برنز نزدیک کند در یک کشتی ضعیف مقابل نماینده کشور فنلاند نیز مغلوب شد و خیلی راحت از گردونه رقابت ها کنار رفت.
 
بابک افزود: در وزن 85 کیلو گرم نیز که احساس می کردیم مجتبی کریم فر نسبت به علیزاده پورنیا شانس بیستری داشته باشد با شکست مقابل حریف کشور میزبان خیلی زود از دور مسابقات حذف شد تا ما در روز نخست صاحب هیچ مدالی نشویم،البته این موضوع برای روس ها که از حریفان اصلی ما محسوب می شود نیز رخ داد وآنها نیز در این دو وزن به هیچ مدالی نرسیدند.
 
مدیر تیم های ملی با بیان این که ای کاش مسابقات اوزان دیگر در روز نخست برگزار می شد تاکید کرد: چون از قبل هم پیش بینی می کردیم تیم ایران در اوزان 75 و 85 صاحب مدال نشود خیلی دوست داشتیم رقابت این دو وزن در روز دیگری برگزار می شد چرا که به لحاظ روحی و روانی تأثیر بسیاری برای بچه ها داشت،هرچند با توجه به تجربه ای که در میان فرنگی کاران 6 وزن باقی مانده وجود دارد فکر نمی کنم آنها از نظر روحی دچار مشکل شده باشند.
 
وی ادامه داد: رقابت اصلی برای تیم ایران در اوزان باقی مانده است و مطمئن باشید با توجه به شناختی که ما از نمایندگان این اوزان کشورمان داریم رسیدن به مدال برای آنها دور از دسترس نیست فقط امیدورام دچار بد شانسی نشویم.
 
بابک در خاتمه در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است برای بازی های آسیایی تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد شود گفت: ما ترکیب تیم ملی برای بازی های آسیایی را پیش از آغاز مسابقات جهانی اعلام کردیم و فکر نمی کنم مطرح کردن این موضوع در شرایط فعلی کار چندان منطقی باشد چرا که درباره بازی های آسیایی باید در زمان خودش صحبت کنیم اما در هر صورت ممکن است اتفاقاتی از جمله مصدومیت برای فرنگی کاران ملی پوش بوجود آید که درآن زمان شورای فنی تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد ولی در حال حاضر تمام فکرمان معطوف  به مسابقات جهانی است و ان شاا... با دعای خیر مردم نتایج قابل قبول و مناسب در اوزان پیش رو رقم خواهد خورد.
 
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از صبح روز (جمعه) با برگزاری مسابقات اوزان 75 و 85 کیلوگرم در شهر تاشکند ازبکستان آغاز شد که در وزن 75 کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4 بر صفر نوربک خاشیمبیکوف از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور سوم مقابل نون زوگاج نفر سوم جهان از کرواسی با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، علیزاده به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه با نتیجه 6 بر 2 مغلوب ولی سومینن از فنلاند شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
 
دروزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم فر در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر آرتور شاهینیان از ارمنستان را شکست داد وی در دور دوم مقابل رستم آساکولوف قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد کریم فر از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن