تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819726205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوع تعامل با سرمايه گذاران مبناي ارزشيابي مديران خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۳ (۲۳:۱۳ب.ظ)
استاندار زنجان: نوع تعامل با سرمايه گذاران مبناي ارزشيابي مديران خواهد بود استاندار زنجان اظهار داشت: از هر نوع اقدامي که در جهت پويايي و تحرک اقتصادي باشد، استقبال مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، جمشيد انصاري استاندار زنجان در جلسه ي شوراي اداري استان با بيان اينکه انتظار داريم استان به سمت استقبال از سرمايه گذاري و اهتمام براي حل مشکلات اقتصادي برود، گفت: از هر نوع اقدامي که در جهت پويايي و تحرک اقتصادي باشد استقبال مي شود.
وي با اشاره به اينکه هر نوع اقدام مانع سرمايه گذاري به عنوان يک اقدام ضد ارزش تلقي خواهد شد، افزود:
از اين نوع اقدامات به سادگي نمي گذريم و کوتاه نخواهيم آمد.
استاندار زنجان گفت: طولاني شدن پاسخ گويي در اين زمينه ها، براي ما قابل تحمل نخواهد بود.
وي با تاکيد بر همراهي با سرمايه گذاران و تلاش در جهت حل مشکلات واحد هاي توليدي افزود: مبناي ارزيابي مديران در سال آينده، نوع تعامل آنها با سرمايه گذاران و پيشبرد برنامه هاي اقتصادي دولت خواهد بود.
استاندار زنجان با بيان اينکه دستورالعمل هاي داخلي در خود دولت براي خروج از رکود اقتصادي تعريف شده است، گفت: حوزه ي مسکن، صادرات و تحرک نظام بانکي از جمله محورهاي پيشران براي خروج از رکود اقتصادي است.
انصاري با اشاره به اينکه در نامگذاري سال، به نظر مي رسد بخش فرهنگ کمتر مورد توجه قرار ميگيرد، افزود: از نظر بودجه نيز ميزان کمتري در بحث فرهنگ در نظر گرفته شده و اين امر برنامه هاي فرهنگي را درعمل با کندي مواجه کرده است.
وي با تاکيد بر اينکه تمام دستگاه ها بايد از امکانات موجود خود به پنج دستگاه مسئول اجراي برنامه هاي فرهنگي کمک کنند، گفت: نبايد اينگونه تلقي شود که فقط دستگاه هاي متولي امور فرهنگي، بايد در اين حوزه فعاليت کنند.
استاندار زنجان از فرهنگ و ارشاد اسلامي، تبليغات اسلامي، ورزش و جوانان، ميراث فرهنگي و حوزه ي هنري تبليغات اسلامي به عنوان دستگاه هايي که اعتبارات فرهنگي ميگيرند نام برد و افزود: پرداختن به مسائل فرهنگي از سوي همه ي دستگاه ها، ضرورت دارد.
وي در ادامه با بيان اينکه اميدواريم سفر رياست جمهوري در يک ماه آينده به زنجان انجام گيرد، گفت: در دور جديد سفرهاي دولت، براي هر يک از استان ها، با توجه به شرايط آن استان، تصميمات خاص و مهم گرفته مي شود.
استاندار زنجان افزود: درخواست ها و توقعات از سفر رياست جمهوري، بايد واقع بينانه و معقول باشد، تا از طريق آن به حل مسائل استان برسيم.
انصاري خاطرنشان کرد: مديران توجه کنند که بايد اولويت مسائل استان را مد نظر قرار دهند تا آنها را به عنوان دستاورد هاي سفر به استان نتيجه گيري کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن