تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819206556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری‌های شدید فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




درگیری‌های شدید فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبرگزاری رسا ـ منابع خبری فلسطین از درگیری‌های شدید نظامیان صهیونیستی و فلسطینیان در جنوب شهر جنین کرانه باختری و بسته شدن ورودی‌های منطقه «یعبد» جایی که مجاهد شهیر فلسطینی عزالدین قسام به شهادت رسید، خبر دادند.



 به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در منطقه «یعبد» در جنوب جنین واقع در شمال کرانه باختری رخ داده است.
منابع محلی شهر جنین اعلام کردند که نظامیان صهیونیست برای متفرق کردن معترضان از گازهای اشک آور و بمب‌های صوتی به‌ویژه در منطقه «الملول» و بخش جنوبی منطقه «یعبد» استفاده کردند.
به گفته این منابع محلی، درگیری معترضان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه چند روزی است که در پی مجازات گروهی از فلسطینیان آغاز شد و هنوز نیز ادامه دارد.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که تعدادی از فلسطینیان به سمت خودروهای شهرک‌نشنیان در نزدیک منطقه «یعبد» سنگ‌اندازی می‎‎کنند و نظامیان اسرائیلی نیز برای ممانعت از این اقدام فلسطینیان در این منطقه مستقر شدند.
نیروهای اشغالگر صبح امروز موانعی را در همه ورودی ‎ها این منطقه نصب کردند تا مانع ورود و خروج فلسطینیان شوند.
منطقه یبعد همانجایی است که تقریبا  80 سال پیش(1935 م)  نیروهای استعمارگر انگلیس شهید عزالدین القسام رهبر مجاهد فلسطینی و هم رزمانش را پس از شش روز محاصره و درگیری به شهادت رساندند. عزالدین القسام که اصالتی سوری داشت بنیانگذار جریان مبارزه و جهاد علیه استعمارگران انگلیس در فلسطین بود./994/د101/ک



۱۳۹۳/۶/۲۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن